Mi Carpeta Ciudadana - Més Informació
Mi Carpeta Ciudadana manté obert un canal de comunicació proactiva amb la ciutadania. Esperem rebre les teves propostes de millora sobre el portal i sobre les apps . A més, mantindrem actualitzada el full de ruta d'incorporació de noves funcionalitats per al curt i mig termini.
Si tens alguna incidència o dubte addicional pots utilitzar a el formulari de contacte. .
A continuació apareix un llistat de pestanyes amb temes que poden ser del teu interès. Per navegar per aquest component heu d'utilitzar el teclat. Per accedir al contingut d'una pestanya concreta, cal prémer en primer lloc "Intro". A continuació, de manera conjunta, has de prémer les tecles "Control" i "Espai". I posteriorment després d'accedir a la darrera pestanya del llistat, podreu accedir al contingut seleccionat.
- Més Informació
-
Preguntes freqüents
- Què necessito per a començar?
- Quines dades personals s'emmagatzemen?
- No m'apareix informació d'un servei/expedienti
- Veig les meves dades, però contenen algun error.
- Tinc una cita pròximament però no apareix en la meva Agenda, per què ocorre?
- Com puc comparèixer o consultar les notificacions que m'envia l'Administració a La meva Carpeta Ciutadana?
- Avís Legal
- Política de Privacitat
- Accessibilitat Web
- Accessibilitat app
- Condicions Legals
Què és Mi Carpeta Ciudadana?
Mi Carpeta Ciudadana és una iniciativa de les Administracions Públiques que té per objectiu simplificar la relació del ciutadà amb l'Administració a través internet, de tal manera que es pugui accedir en un únic punt a tota la informació personal que disposen les Administracions, així com sobre els diferents procediments i tràmits, i des d'aquí es pugui dirigir a la unitat responsable de la seva gestió.
Mi Carpeta Ciudadana permet a la ciutadania rebre avisos i consultar les seves dades personals, documentació, cites prèvies, notificacions i expedients oberts gestionats per les diferents administracions públiques en un sol punt, la qual cosa li permetrà estar actualitzat sobre els seus tràmits i mantenir al dia la seva informació administrativa sense haver de desplaçar-se i tot des del seu dispositiu mòbil.
Es compon d'un portal web i una app mòbil, tant per a sistema iOS com Android , així com un assistent virtual (Ada), actualment disponible només a la web, per ajudar en tot el procés, mitjançant la cerca de serveis i tipificació d'incidències, que es troba en constant aprenentatge per a la millora contínua i evolució del servei.
La meva Carpeta Ciutadana és la primera gran aplicació mòbil que s'allibera dins del Pla de Digitalització de les Administracions Públiques 2021 – 2025.
Com evolucionarà Mi Carpeta Ciudadana?
Mi Carpeta Ciudadana és un projecte viu, que anirà incorporant nous serveis i especialment nous organismes de l'administració que proveiran informació a través d'aquests serveis. Pots consultar el seu full de ruta concret per als propers mesos, dissenyada a partir dels vostres comentaris i suggeriments.
Com puc participar en l'evolució de Mi Carpeta Ciudadana?
Estem interessats que ens proposis funcionalitats que trobis a faltar a Mi Carpeta Ciudadana, i que puguin apropar-te molt més a la teva Administració.
Qualsevol persona, associació o institució interessada a millorar Mi Carpeta Ciudadana pot remetre'ns els seus comentaris.
Tant la web com l'aplicació mòbil et convidarà en diferents ocasions a enviar els teus comentaris.
- En l'APP aquest formulari estarà sempre disponible en la pestanya “Ajustis”. També pots accedir directament a aquest formulari específic per les APPs .
- En el cas de l'aplicació web, disposes d'aquest formulari de contacte específic per a la Web .
També ens interessa especialment que ens donis els teus comentaris pel que fa als mecanismes d'accés i alta. Com la teva experiència pot ser diferent a la web i en les APPs et preguntarem sobre això en cada formulari.
Les Meves dades
En Les Meves dades es mostra un resum de la informació personal existent sobre tu en les administracions públiques agrupades per matèries.
La informació disponible actualment és:
- Educació i formació
- Titulacions no universitàries. Mostra les titulacions no universitàries inscrites en el Registre de Titulacions no universitàries del Ministeri d'Educació. Més informació.
- Títols no universitaris. Mostra les titulacions universitàries inscrites en el Registre de Titulacions universitàries del Ministeri d'Universitats.
- Condició de becat. Es pot consultar les convocatòries de beques, ajudes i premis en les quals constes com a becari per any de la convocatòria.
- Matrícules universitàries. Apareixen les dades de les matrícules universitàries que figurin en la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE).
- Formació sanitària especialitzada. Es poden consultar les dades de les formacions sanitàries especialitzades pertanyents al Ministeri de Salut.
- Certificat com a formador i alumne en INAP. Es poden consultar els expedients i certificats de formadors i alumnes a l'INAP.
- Ciutadania
- Dades d'identitat i documents. Es mostren les dades d'identificació que consten en la Direcció General de la Policia.
- Eleccions. Pots consultar la inscripció al cens electoral.
- Treball i prestacions
- Vida laboral. Accés per a consultar l'informe de vida laboral.
- Demanda d'ocupació i prestacions de desocupació. Indica si s'està inscrit com a demandant d'ocupació en la data de la consulta i permet consultar si s'està inscrit com a demandant d'ocupació en una altra data. També mostra les dades de la prestació de desocupació si es disposa d'ella.
- Certificats de prestacions de desocupació. Accés per a l'obtenció dels certificats.
- Prestacions socials. Consulta de prestacions públiques de l'Instituto Nacional de la Seguridad Social (INSS). Més informació.
- Registre Central de Personal(Empleats p'blics de l'AGE i determinat personal d'universitats). Consulta de documentació registral i informes d'expedients.
- Consulta de dades d'afiliació de MUFACE. Consulta de la informació de l'afiliació a la Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'ESTAT (MUFACE).
- Certificat de notes i d'assistència a oposicions INAP. Consulta dels expedients i certificats d'opositor.
- Salut i assumptes socials
- Dependència. Es mostren les dades vigents, referides a tu, registrades en el SAAD (Sistema d'informació d'autonomia personal i ajuda a la dependència) a la data d'ahir.
- Discapacitat. Es pot consultar les dades de discapacitat en la teva comunitat autònoma.
- Historia Clínica Digital del Servei Nacional de Salut (HCDSNS). Accessos a la Història Clínica Digital del Sistema Nacional de Salut (HCDSNS) de les comunitats autònomes.
- Situació personal i família
- Absència d'antecedents penals. Consulta els teus antecedents penals i, en el cas de no aparèixer, permet descarregar el justificant que l'acrediti.
- Absència d'antecedents de delictes de naturalesa sexual. Consulta l'absència d'antecedents de delictes de naturalesa sexual i, en el cas de no aparèixer, permet descarregar un justificant que l'acrediti.
- Títol de família nombrosa. Es pot consultar les dades de família nombrosa en la teva comunitat autònoma.
- Consulta de dates del joc. Consulta la teva situació en el Registro General de Interdicciones de Acceso al Juego de la Dirección General de Ordenación del Juego.
- Certificat literal de naixement. Consulta el teu certificat de naixement si has nascut a Espanya.
- Esportistes d'alt nivell. Es pot consultar si un esportista té la condició de nivell alt i les federacions a les quals pertany durant les dates consultades.
- Residència legal. Comprova si tens residència legal en el territori nacional.
- Obligacions tributàties. Consulta si estàs al corrent de les teves obligacions tributàries per a l'any en curs.
- Vehicles i transports
- Conductor i saldo de punts. Es mostra el teu saldo de punts i les teves dades de conductor registrades en la Direcció General de Trànsit (DGT).
- Vehicles. Es mostren les dades referides al teu vehicle.
- Habitatge
- Béns immobles urbans. Mostra els béns immobles urbans registrats en la Direcció General del Cadastre.
- Béns immobles rústics. Mostra els béns immobles rústics registrats en la Direcció General del Cadastre.
- Domicili (dades padró). Mostra les dades de la inscripció en la base patronal de l'Institut Nacional d'Estadística (INE) segons el padró municipal del teu ajuntament.
- Comunicar canvi de domicili. Accés per a comunicar un canvi de domicili.
- Històric de municipis. Mostra les dades de la inscripció patronal de l'Institut Nacional d'Estadística (INE) segons l'històric d'empadronaments.
- Transparóncia
- Els meus intercanvis entre administracions. Se muestra datos los intercambiados entre las administraciones a trav s de la plataforma de intermediaci n con tu consentimiento.
El meu calendari
En El meu calendari es permet la consulta dels teus esdeveniments: alertes (terminis, renovacions, etc.) i cites prèvies.
De moment, en aquesta secció podràs trobar aquelles relacionades amb: Oficines d'informació i registre de múltiples ministeris, Direcció General de la Policia (DNI, passaport, NIE), Estrangeria, Delegacions i Subdelegacions del Govern (treball i immigració, manifestacions, assistència jurídica gratuïta, etc.), Registres Civils, Administració de Justícia, Ministeris d'Educació, Agricultura, Ciència i Innovació, Treball (Conselleries a l'Exterior), IMSERSO, MUFACE, Classes passives, Guàrdia Civil – Intervenció d'Armes.
En accedir a veure El meu calendari complet es mostra un calendari en el qual pots trobar totes les teves dates rellevants, així com un llistat on pots consultar més informació de cadascun dels esdeveniments.
Així com d'altres esdeveniments d'interès general.
Abans d'accedir a ella pots veure els teus pròxims esdeveniments. Aquesta informació i la del meu calendari s'actualitzen de manera automàtica cada pocs dies.
Si en realitzar aquest refresc manual no s'aconsegueix actualitzar la informació, t'apareixerà l'última consulta que es va realitzar. Per aquest motiu, és possible que t'aparegui una icona d'avís indicant l'existència d'esdeveniments que no s'han actualitzat correctament.
Els meus expedients
En Els meus Expedients es mostra un resum amb el número dels expedients que tens oberts o en tramitació en el moment de realitzar la consulta, agrupats per ministeri o organisme adherits al sistema.
Punxant en un ministeri o organisme es pot:
- Consultar el detall dels teus expedients oberts i s'ofereix un accés directe al detall d'aquest expedient concret en la seu electrònica de l'organisme responsable de la seva tramitació.
- Consultar el detall dels teus expedients finalitzats o de tots els expedients amb independència de si estan oberts o finalitzats.
- Restringir les consultes per període de dates o ordenar per participació en ells com a interessat o representant.
Ministeris i organismes de l’Administració General de l’Estat
- Agencia Española de Protección de Datos
- Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación
- Agencia Tributaria
- Ministerio de Defensa
- Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea y Cooperación
- Dirección General del Catastro
- Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública
- Otro procedimientos sectoriales
- Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones
- Ministerio de Educación
- Ministerio de Cultura y Deporte
- Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana
- Fomento
- ENAIRE
- Ministerio de Política Territorial
- Ministerio de Industria, Comercio y Turismo
- Subsecretaría de Industria, Comercio y Turismo
- Secretaría de Estado Turismo
- Secretaría General de Industria y de la Pequeña y Mediana Empresa
- Secretaría de Estado de Comercio
- Serveis centrals
- Ministerio de Justicia
- Ministerio de la Presidencia, Relaciones con las Cortes y Memoria Democrática
- Ministerio de Sanidad
- Ministerio de Trabajo y Economía Social
- Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE)
- Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones
- Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social
- Inclusión, Seguridad Social y Migraciones
- Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico
- Serveis centrals
- Energia
- Ministerio de Interior
- Serveis centrals
- Dirección General de la Guardia Civil
- Ministerio de Universidades
- Ministerio de Ciencia e Innovación
- Ministerio de Igualdad
- Ministerio de Consumo
- Muface
Comunitats Autònomes
- Generalitat de Catalunya
- Generalitat Valenciana, amb els expedients:
- Queixes i suggeriments
- Presentacions en el Registre Electrònic
- Govern de Canàries
- Govern de Cantàbria, amb els expedients:
- Llicencies administratives
- Junta d'Andalusia, amb els expedients:
- Presentacions en el Registre Electrònic
- Junta de Castella-la Manxa, amb els procediments de tramitació electrònica
- Govern de La Rioja, amb els procediments de tramitació electrònica
- Govern de les Illes Balears:
- Informació sobre els expedients acadèmics
- Regió de Múrcia, amb els procediments de tramitació electrònica
- Junta d'Extremadura, amb els procediments de tramitació electrònica
- Comunitat de Madrid, amb els procediments de tramitació electrònica
Els meus expedients
En Els meus Expedients es mostra un resum amb el número dels expedients que tens oberts o en tramitació en el moment de realitzar la consulta, agrupats per ministeri o organisme adherits al sistema.
Punxant en un ministeri o organisme es pot:
- Consultar el detall dels teus expedients oberts i s'ofereix un accés directe al detall d'aquest expedient concret en la seu electrònica de l'organisme responsable de la seva tramitació.
- Consultar el detall dels teus expedients finalitzats o de tots els expedients amb independència de si estan oberts o finalitzats.
- Restringir les consultes per període de dates o ordenar per participació en ells com a interessat o representant.
Els meus expedients
En Els meus Expedients es mostra un resum amb el número dels expedients que tens oberts o en tramitació en el moment de realitzar la consulta, agrupats per ministeri o organisme adherits al sistema.
Punxant en un ministeri o organisme es pot:
- Consultar el detall dels teus expedients oberts i s'ofereix un accés directe al detall d'aquest expedient concret en la seu electrònica de l'organisme responsable de la seva tramitació.
- Consultar el detall dels teus expedients finalitzats o de tots els expedients amb independència de si estan oberts o finalitzats.
- Restringir les consultes per període de dates o ordenar per participació en ells com a interessat o representant.
Avís Legal
El domini d'internet carpetaciudadana.gob.es i tots els subdominis inclosos sota el mateix són de titularitat del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Calle Mármol 2, 3ª planta - Madrid.
Els continguts, organització i elecció d'enllaços de les pàgines de carpetaciudadana.gob.es han estat seleccionats i coordinats per la Subdirección General de Impulso de la Digitalización de la Administración de la Secretaría General de Administración Digital (Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial).
Es prohibeix la reproducció total o parcial dels continguts d'aquesta web sense citar el seu origen o sol·licitar-ne autorització.
El Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública es reserva el dret a fer canvis a la web, a fi d'actualitzar, corregir, modificar, afegir o eliminar continguts de la web o del seu disseny.
Configuració de comunicacions
En Configuració de communicacions podràs seleccionar la teva informació d'interès. Aquesta informació serà modificable sempre ho desitgis i servirà per a oferir-te informació personalitzada de Mi Carpeta Ciudadana sobre la base dels teus interessos.
Si desitges rebre avisos per correu electrònic per a recordar la caducitat de documents, cites concertades, etc., s'haurà d'informar prèviament l'email així com marcar la informació sobre la qual desitges rebre aquests avisos.
El meu resum personal
En Resum personal podràs veure un resum de la informació que les Administracions disposen sobre el teu resum personal.
Abans d'accedir, serà necessari marcar un check per a acceptar que es puguin visualitzar els seus continguts. Després de la seva acceptació, podràs exercir el teu dret de supressió de dades de caràcter personal desmarcant aquest mateix check.
Entre les dades que poden aparèixer trobem:
- Identitat
- Residència
- Immobles
- Vehicles
- Educació
Les meves notificacions
En la secció Les meves Notificacions de Mi Carpeta Ciudadana punxant en “Notificacions i comunicacions” podràs entrar directament i ja identificat a l'Dirección Electrónica Habilitada Única (DEHú), on podràs consultar i comparèixer electrònicament les notificacions pendents, consultar les notificacions realitzades i accedir a les comunicacions administratives en les quals figuris com a titular o destinatari emeses pels organismes adscrits al servei de notificacions electròniques de l'Adreça Electrònica Habilitada Única (DEHú).
La DEHú està treballant en col•laboració amb les Administracions Públiques per facilitar cada dia més notificacions de més administracions. Pots examinar els Organismes Emissors ja adscrits a la DEHú en: Anar al cercador d'Organismes Emissors .
En la DEHú també podràs informar o modificar les teves dades de contacte per rebre avisos per correu electrònic que t'arribaran quan estiguin disponibles noves notificacions o comunicacions.
En la secció de preguntes freqüents de la DEHú podràs ampliar aquesta informació i conèixer altres serveis que la DEHú ofereix.
També podràs accedir a la secció Anuncis del Tauló Edictal Únic (TEU) en el qual es mostra una relació dels anuncis de notificació publicats en el Suplement de notificacions del BOE que incorporen el teu identificador (NIF o NIE).
Per a cadascun dels anuncis de la relació es mostra:
- Data i el número de BOE al qual estan publicats.
- Títol de l'anunci.
- Departament que el publica.
- Accés a l'anunci en la pàgina del BOE.
Existeix la possibilitat que hi hagi més anuncis en el TEU que no portin incorporat l'identificador (NIF o NIE), per la qual cosa no poden aparèixer en Mi Carpeta Ciudadana.
Aquests anuncis, publicats en el BOE a partir de l'1 de juny de 2015, corresponen als anuncis de notificació que realitza qualsevol Administració Pública quan els interessats en un procediment siguin desconeguts, s'ignori el lloc o el mitjà de notificació, o bé, intentada aquesta, no s'hagués pogut practicar.
En la secció d'Ajuda per a ciutadans i empreses del TEU pots ampliar aquesta informació i conèixer els serveis que el TEU ofereix.
També et pot interessar:
Els meus escrits i sol·licituds
Els meus escrits i sol·licituds et permet consultar els escrits o sol·licituds (assentaments registrals) presentats en una oficina d'un organisme o administració pública amb destinació a una altra administració o organisme, sempre que es digitalitzin i es remetin de manera electrònica. Per exemple, els escrits o sol·licituds presentats al teu Ajuntament amb destinació a l'Administració General de l'Estat.
Per a cada assentament registral, identificat pel número i data de registre, et permet conèixer si ha arribat a l'organisme o administració de destí o està pendent de lliurament. I, en aquest últim cas, entrant en el detall, es pot consultar l'oficina on es troba i la data de l'última actualització.
Per defecte, es consulten els últims 30 dies. Encara que accedint a les opcions de cerca es permet buscar un altre període o buscar per número de registre.
Consulta de documents per CVS
El Codi Segur de Verificació (CSV) és:
- Un codi únic que identifica un document electrònic.
- Garanteix la integritat del document mitjançant l'acarament en la seu electrònica del Punt d'Accés General o en la mateixa Carpeta.
Aquest codi se sol imprimir al peu de pàgina dels documents electrònics.
En Consulta de documents per CSV es poden acarar els documents electrònics dels següents organismes/aplicacions:
En Ministeris i organismes de l’Administració General de l’Estat
- Ministeri de Cultura i Esport, els generats per:
- Institut Cinematografia i de les Arts audiovisuals.
- Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública, els generats per:
- Direcció General d'Innovació i Competitivitat.
- Direcció General de Recerca Científica i Tècnica.
- Secretària General de Ciència, Tecnologia i Innovació.
- Mi Carpeta Ciudadana
- Ministeri d'Educació i Formació Professional, els generats per:
- Subdirecció General de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions (SGTIC).
- Seu electrònica Educació.
- Ministeri d'Indústria Comerç i Turisme
- Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana
- Ministeri d'Hisenda, els generats per:
- Agència Tributària (AEAT).
- Ministeri de l'Interior, els generats per:
- Sotssecretaria de l’Interior.
- Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
- Ministeri de Política Territorial i Funció Pública, els generats per:
- Secretaria d'Estat de Funció Pública: Estrangeria, ORVE i Portal Funciona.
- Ministeri de Treball i Economia Social
- Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions
En Comunitats Autònomes
- Comunitat Autònoma de Canàries
- Diputació Provincial de Jaén
- Generalitat Valenciana
- Govern de Cantàbria
- Govern de La Rioja
- Govern de les Illes Balears
- Junta d'Andalusia
- Junta de Castella i Lleó
- Govern de Cantàbria els generats per
- Conselleria de Presidència i Justícia
- Generalitat de Catalunya, els generats per Consorci Administració Oberta de Catalunya
En Entitats Locals
- Ajuntament d’Alcolea
- Ajuntament de Berritzegunea
Política de Privadesa del servei "Mi Carpeta Ciudadana"
Si us plau, com a usuari del servei "Mi Carpeta Ciudadana" (d'ara endavant MI CARPETA CIUDADANA), llegeix detingudament aquesta política de privacitat. En ella podràs trobar tota la informació sobre les dades que es recopilen sobre tu, com s’utilitzen i quin control tens sobre elles.
1. Qui és el responsable del tractament de les teves dades com a usuari de MI CARPETA CIUDADANA?
El Responsable del tractament de les teves dades com a usuari de MI CARPETA CIUDADANA és:
- Nom: Secretaria General d'Administració Digital (d'ara endavant, la SGAD).
- Delegat de Protecció de Dades: dpd@digital.gob.es
- Adreça DPD: Carrer Poeta Joan Maragall, 41, planta 12, 28046 Madrid
L'entitat responsable del servei "Mi Carpeta Ciudadana" és la Secretaria General d'Administració Digital, òrgan directiu depenent de la Secretaria d'Estat de Funció Pública del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública.
2. Quines dades d’usuari tractem?
La informació que tractem sobre tu com a Responsable de Tractament prové de les dades personals que ens pots proporcionar a través de serveis externs o de les dades personals que procedeixen d'altres Responsables de tractament.
Les dades relatives a la teva persona que es tracten a “Mi Carpeta Ciudadana” pertanyen a les següents tipologies:
- Dades d'identificació o de contacte: nom, cognoms, DNI, adreça postal o correu electrònic, entre d'altres.
- Dades d'identificació del teu dispositiu.
- Dades relatives a la teva ciutadania i residència: quina és la teva comunitat autònoma, província o municipi, dades del padró municipal, etc.
- Dades relatives a propers esdeveniments i cites que hagis concertat amb els Organismes Públics integrats a “Mi Carpeta Ciudadana”.
- Dades relatives al camp educatiu: títols obtinguts, beques i ajudes d'estudi, etc.
- Dades de salut i del camp dels serveis socials: certificats de discapacitat, grau, situació de dependència, prestacions, ajudes, etc.
- Dades professionals i de jubilació: situació laboral, demanda d'ocupació, vida laboral, prestacions, sol·licitud de jubilació, etc.
- Dades d'habitatge i urbanisme: béns immobles rústics o urbans, registre cadastral, etc.
- Dades de vehicles i transports: vehicles de la teva propietat, permís de conduir, punts del teu carnet, etc.
- Dades sobre notificacions emeses de les quals siguis l'interessat: dades procedents del Tauler Edictal Únic del BOE (TEU), com ara les relatives a l'òrgan/departament emissor de la notificació i data de publicació.
- Dades d'un registre públic: número, oficina d'origen/destí, data d'inscripció, dades de l'interessat, estat, etc.
A més, per facilitar l'accés a l'aplicació mòbil, l'usuari pot habilitar opcionalment els mecanismes d'autenticació biomètrics proporcionats per les diferents plataformes mòbils (iOS, Android...) que gestionen i emmagatzemen al teu dispositiu mòbil les teves dades d'identificació biomètriques, com ara el reconeixement facial o la impressió digital.
La resta d'informació, com ara la informació que pugui ser necessària per a l'obtenció de les teves dades per a la generació d'algun justificant, procedeix de fonts externes i serà tractada adequadament per cadascun dels Responsables de Tractament. La SGAD és l'encarregada del tractament d'aquestes dades personals.
3. Com obté “Mi Carpeta ciudadana” les teves dades i d'on provenen?
Les dades personals s'obtenen a través d'altres Administracions Públiques per a les quals la SGAD és l'Encargat de tractament.
4. Quina és la base jurídica per al tractament de les teves dades?
Els tractaments de dades personals que es poden realitzar mitjançant el servei “Mi Carpeta Ciudadana” basen la seva licitud en:
- L'interessat ha donat el seu consentiment d'acord amb l'article 6.1.a) del RGPD. Té dret a retirar en qualsevol moment el seu consentiment, si bé aquesta retirada no afectarà la licitud del tractament basada en el consentiment previ a la seva retirada. La persona interessada dóna el seu consentiment associat a les següents dades: configuració de preferència de la privadesa, configuració d'avisos i resum personal.
- Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al Responsable del tractament d'acord amb l'article 6.1.e) del RGPD.
A més, us informem que la normativa aplicable als tractaments oferts és la següent.
- Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
- Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
- Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (Reglament General de Protecció de Dades).
- Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.
- Reial decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat.
5. Per a què i per què utilitzem les teves dades?
La informació i les dades recollides a “Mi Carpeta Ciudadana” seran tractades únicament amb l'objectiu d'oferir-te el servei corresponent. A tal efecte, utilitzem les teves dades per oferir-te els següents serveis:
- Rebre avisos (sempre que prestis el teu consentiment previ) al teu correu electrònic o notificacions PUSH (si fas servir l'APP mòbil) quan tinguis una cita prèvia amb alguna Administració Pública o algun esdeveniment que sigui del teu interès.
- Possibilitat d'adaptar la presentació de “Mi Carpeta Ciudadana” d'acord amb les teves preferències.
- Presentar-te directament les teves dades sense necessitat de tornar a consultar-les cada vegada que accedeixis a “Mi Carpeta Ciudadana”.
L'objectiu del tractament de “Mi Carpeta Ciudadana” és facilitar la teva relació amb les Administracions Públiques, oferint-te en un únic accés informació personalitzada sobre la teva relació amb aquestes i els seus organismes públics i entitats vinculades o dependents. A més, si decideixes utilitzar l'assistent conversacional, tractarem les teves dades amb l'objectiu de facilitar-te una cerca ràpida de la informació, avisos, justificants o altres dades que sol·licites i que estiguin disponibles a través del servei de “Mi Carpeta Ciudadana”.
6. Durant quant temps emmagatzemem les teves dades?
El període de conservació dependrà de la tipologia de dades:
- Pel que fa a la informació relacionada amb la secció "Resum personal" del lloc web, s'eliminarà automàticament si no accedeixes a "Mi Carpeta Ciudadana" durant un període de 3 mesos. No obstant això, pots retirar el teu consentiment en qualsevol moment, i aquesta informació no s'emmagatzemarà. A través de l'APP, es realitzarà una consulta cada vegada que accedeixis a "Mi Carpeta Ciudadana"; tanmateix, aquesta informació no es mostrarà des del lloc web.
- Les dades tractades a "Properes activitats" s'emmagatzemaran durant un període màxim de dos anys des del teu últim accés al servei.
- Pel que fa a les dades relatives a les altres seccions ("Els meus temes", "Els meus expedients", "Les meves notificacions" i "Els meus escrits i sol·licituds presentades"), aquestes no s'emmagatzemen; només es presenten des del moment que fas la consulta o sol·licitud de les mateixes (fent clic a aquesta secció).
- Les dades tractades mitjançant l'ús de l'assistent conversacional s'eliminen automàticament quan la teva sessió finalitza o quan transcorren, com a mínim, 30 minuts d'inactivitat al xat.
- Pel que fa a la informació relativa a la configuració d'avisos, recents, favorits i la foto personal, les dades proporcionades s'emmagatzemaran durant un període màxim de dos anys comptats des del teu últim accés al servei.
7. Qui té accés a les teves dades?
Tu ets l'únic que té accés a les teves dades. No obstant això, en certs casos (per exemple, per resoldre una incidència o consulta que ens plantegis), és possible que necessitem accedir a les dades estrictament necessàries per tal de resoldre l'incidència o donar resposta a la teva consulta.
8. Quins són els teus drets i com pots controlar les teves dades?
La normativa et dóna una sèrie de drets en relació amb les dades i informació que tractem sobre tu. Concretament, els drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de dades, limitació i oposició al seu tractament.
Per a aquells dades en les quals la SGAD és Responsable del tractament, podràs exercir els drets establerts en l'article 15 i següents del RGPD, en qualsevol moment i de manera gratuïta, enviant un correu electrònic a protecciondatos.sgad@correo.gob.es o mitjançant l'enviament de correu postal a l'adreça Calle del Mármol, 2, 28005 Madrid.
Pots consultar l'abast i detall complet d'aquests drets a la pàgina web de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) .
També tens dret a reclamar davant del Delegat de Protecció de Dades del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública, bé a través del correu electrònic dpd@digital.gob.es o mitjançant l'enviament de correu postal a l'adreça Calle Poeta Joan Maragall, 41, planta 12, 28046 Madrid.
Per a la informació tractada per la SGAD procedent d'altres Administracions Públiques, és a dir, quan la SGAD és Encargat de tractament, aquests drets s'exerciran amb el Responsable del tractament en cada cas. Tota la informació relativa al tractament de les teves dades personals està disponible en el següent enllaç del Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital: https://portal.mineco.gob.es/RecursosArticulo/mineco/ministerio/ficheros/RAT_TDFP.pdf.
A banda de tot el que s'ha dit anteriorment, et correspon en tot moment el dret a presentar una reclamació davant de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es/).
9. Com protegim les teves dades?
La SGAD garanteix la seguretat, el secret i la confidencialitat de les teves dades, comunicacions i informació personal, i ha adoptat les mesures de seguretat més exigents i robustes per evitar la seva pèrdua, mal ús o accés sense la teva autorització.
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes en l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat.
A més, ens comprometem a actuar amb rapidesa i responsabilitat en el cas que la seguretat de les teves dades pugui estar en perill, i a informar-te si fos rellevant. Hi ha protocols de gestió d'incidents de seguretat i les violacions de seguretat de dades personals, que inclouen les notificacions a les autoritats de supervisió i als usuaris en els casos previstos per la legislació.
Finalment, t'informem que tant l'emmagatzematge com la resta de les activitats de tractament de les teves dades estaran sempre ubicades dins de la Unió Europea.
10. Bretxes de seguretat
Si tens coneixement de l'existència d'una bretxa de seguretat per la qual la SGAD és responsable del tractament de les teues dades personals, si us plau, envia un correu electrònic a la següent adreça: protecciondatos.sgad@correo.gob.es.
Accessibilitat Web
El Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaría General de Administración Digital s'ha compromès a fer accessible el lloc web "Mi Carpeta Ciudadana" de conformitat amb el Reial Decret 112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic .
La present declaració d'accessibilitat s'aplica al lloc web de "Mi Carpeta Ciudadana", domini carpetaciudadana.gob.es.
Situació de compliment
Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic a causa de les excepcions i a la falta de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.
Contingut no accessible
El contingut que es recull a continuació no és accessible pel següent:
- Falta de conformitat amb l'RD 1112/2018
Existeixen documents PDF, descarregats a través del lloc web, que no compleixen amb la normativa.
- Càrrega desproporcionada
No aplica.
Preparació de la present declaració d'accessibilitat
La present declaració va ser preparada el 12 de setembre de 2022.
El mètode emprat per a preparar la declaració ha estat una autoavaluació duta a terme pe la Secretaría General de Administración Digital (SGAD).
Última revisió de la declaració: 12 de setembre de 2022.
Observacions i dades de contacte
Pot realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 11 RD) com, per exemple:
- informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'aquest lloc web.
- transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
- formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat d'aquest lloc web.
A través del següent Formulari de contacte.
Pot presenta:
- Una Queixa relativa al compliment dels requisits del RD 1112/2018 o
- Una Sol·licitud d'Informació accessible relativa a:
- Continguts que estan exclosos de l'àmbit d'aplicació del RD 1112/2018 segons el que s'estableix per l'article 3, apartat 4
- Continguts que estan exempts del compliment dels requisits d'accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.
En la Sol·licitud d'informació accessible, s'ha de concretar, amb tota claredat, els fets, raons i petició que permetin constatar que es tracta d'una sol·licitud raonable i legítima.
A través de la Instancia Genérica de la Seu electrònica del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública, així com de la resta d'opcions recollides en la Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Procediment d'aplicació
Si un cop feta una sol·licitud d'informació accessible o queixa, aquesta hagués estat desestimada, no s'estigués d'acord amb la decisió adoptada, o la resposta no complís els requisits contemplats a l'article 12.5, la persona interessada podrà iniciar una reclamació. Igualment es podrà iniciar una reclamació en cas que hagi transcorregut el termini de vint dies hàbils sense haver obtingut resposta.
La reclamació pot ser presentada a través de la Instància Genèrica de la Seu electrònica del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública, així com en la resta d'opcions recollides a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les reclamacions seran rebudes i tractades per la Sotsdirecció General d'Inspecció de Serveis del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública.
Accessibilitat aplicació mòbil
El Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaría General de Administración Digital s'ha compromès a fer accessible l'aplicació mòbil "Mi Carpeta Ciudadana" de conformitat amb el Reial Decret 112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic .
La present declaració d'accessibilitat s'aplica a l'aplicació mòbil "Mi Carpeta Ciudadana":
- “Mi carpeta ciudadana” per a sistema operatiu Android 7 (API 24) o posterior.
- “Mi carpeta ciudadana” for iOS 13.0 or later operating system.
Situació de compliment
Aquesta aplicació mòbil és parcialment conforme amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic a causa de les excepcions i a la falta de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.
Contingut no accessible
El contingut que es recull a continuació no és accessible pel següent:
- Falta de conformitat amb l'RD 1112/2018
- Per a sistema operatiu Android
Existeixen documents PDF, descarregats a través de l'aplicació, que no compleixen amb la normativa.
- Per a sistema operatiu iOS
Existeixen documents PDF, descarregats a través de l'aplicació, que no compleixen amb la normativa.
- Càrrega desproporcionada
No aplica.
Preparació de la present declaració d'accessibilitat
La present declaració va ser preparada el 12 de Setembre de 2022.
El mètode emprat per a preparar la declaració ha estat una autoavaluació duta a terme pe la Secretaría General de Administración Digital (SGAD).
Última revisió de la declaració: 12 de Setembre de 2022.
Observacions i dades de contacte
Pot realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018) com per exemple:
- informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'aquesta aplicació mòbil.
- transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat del lloc web.
Les comunicacions seran rebudes i tractades per la Secretaría General de Administración Digital.
També pot sol·licitar en format accessible informació que no compleixi amb els requisits d'accessibilitat bé per estar exclosa, bé per estar exempta per càrrega desproporcionada; o formular una queixa per incompliment dels requisits d'accessibilitat, a través del Formulari per a sol·licitar informació accessible i exposar queixes en matèria d'accessibilitat.
Procediment d'aplicació
A través d'aquest procediment podrà iniciar una reclamació per a conèixer i oposar-se als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar d'acord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es considera que la resposta no compleix amb els requisits exigits.
Versió de l'aplicació
La versió actualment visible d'aquesta aplicació mòbil és de 15 de desembre de 2021. Es va realitzar una revisió del nivell d'accessibilitat al novembre de 2021, sense haver-se produït canvis que afectin l'accessibilitat des de llavors.
Política d'accessibilitat
En compliment dels principis d'accessibilitat i disseny universal, El Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaria General d'Administració Digital treballa per a garantir que tota la ciutadania –amb especial atenció a les persones amb alguna mena de discapacitat i majors-, que es relacionen amb ella a través d'Internet puguin accedir a la informació i els serveis electrònics en igualtat de condicions amb independència de les seves circumstàncies personals, mitjans o coneixements. És a dir, que puguin navegar sense trobar dificultats d'accés per aquest lloc web.
Estàndards i normativa
La política d'accessibilitat aplicada pel Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaría General de Administración Digital està en línia amb les exigències del "Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic".
Característiques de visualització
L'aplicació per a dispositius mòbils està optimitzada per a dispositius mòbils intel·ligents (telèfons intel·ligents i tauletes) i permet tant l'orientació vertical com l'horitzontal.
Compromís amb l'accessibilitat
Malgrat l'esforç realitzat pel Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaría General de Administración Digital, pogués existir algun contingut que no compleixi les pautes d'accessibilitat exigibles. Si vostè trobés alguna pantalla, pàgina, document o formulari que no complís amb el que s'estableix, o al qual no pogués accedir correctament, o bé desitgés formular qualsevol suggeriment, si us plau, faci'ns-ho saber mitjançant l'emplenament i enviament del següent formulari:Formulari per a sol·licitar informació accessible i exposar queixes en matèria d'accessibilitat.
Condicions d'ús de Mi Carpeta Ciudadana
EN ACCEDIR AL SERVEI DE LA MI CARPETA CIUDADANA, DISPONIBLE A L’ADREÇA ELECTRÒNICA CARPETACIUDADANA.GOB.ES, O EN APLICACIÓ MÒBIL, MANIFESTES QUE HAS LLEGIT I ACCEPTES AQUESTES CONDICIONS D'ÚS I LA POLÍTICA DE PRIVACITAT. AQUÍ ES RECULL TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA ALS TEUS DRETS I OBLIGACIONS COM A USUARI D'AQUEST SERVEI.
1. Què és Mi Carpeta Ciudadana?
El servei de Mi Carpeta Ciudadana (d'ara endavant MI CARPETA CIUDADANA), disponible a l'adreça electrònica https://carpetaciudadana.gob.es, ia través d'aplicació mòbil, és un servei que facilita a la ciutadania / a la ciutadania la seva relació amb les Administracions Públiques. Ofereix als ciutadans (d'ara endavant, individualment, l'"USUARI" i conjuntament els "USUARIS") un únic accés, d’informació personalitzada sobre la seva relació amb les diferents Administracions Públiques:
- Informació existent en els registres bàsics de les Administracions Públiques adherides al servei amb relació a diferents àmbits, com pot ser: educatiu, domicili de residència, d'identificació, de trànsit, de prestacions, entre altres. Permetent obtenir certificacions exigides per la normativa.
- Permetre el seguiment dels teus tràmits administratius amb les diferents administracions adherides al servei.
- Les sol·licituds i escrits s'obté mitjançant consultes al Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR), que permet l'intercanvi de seients electrònics de registre entre les Administracions Públiques.
AVÍS IMPORTANT: L'USUARI queda advertit que a MI CARPETA CIUDADANA es mostra la informació de l'usuari que les Administracions Públiques adherides al servei proporcionen.
2. Ús i Accés a MI CARPETA CIUDADANA
Per a l'accés al servei de MI CARPETA CIUDADANA, no es requereix estar registrat com a USUARI, únicament és suficient amb disposar d'una identificació electrònica:
- DNI electrònic.
- Certificat electrònic reconegut de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació electrònica.
- Cl@ve PIN.
- Cl@ve Permanente.
L'USUARI accepta sense reserva el contingut de les presents CONDICIONS D'ÚS. En conseqüència, l'USUARI haurà de llegir detingudament les mateixes abans de l'accés a MI CARPETA CIUDADANA i de la utilització de qualsevol de les seves funcionalitats.
La utilització del servei de MI CARPETA CIUDADANA és gratuït, lliure i voluntari per a l'USUARI.
Queda prohibit el subministrament de dades falses i, per tant, l'USUARI haurà d'identificar-se amb les seves dades reals.
3. Seguretat i privacitat
Les mesures de seguretat implementades es corresponen amb les previstes en l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial decret 3/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica.
T'informem que les teves dades personals seran tractats conforme al que s'estableix en la Política de Privacitat de MI CARPETA CIUDADANA: https://masinformacioncarpeta.carpetaciudadana.gob.es/infocc/ca/masInformacion.html?tabId=16 .
Tota la informació es recull amb finalitats estrictament de millorar el servei i l'experiència d'usuari en la relació de l'USUARI amb les Administracions Públiques, en els termes descrits en la Política de Privacitat.
4. Propietat intel·lectual i industrial
El Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública és el propietari i TITULAR de tots els drets de propietat intel·lectual i industrial relatius al servei de MI CARPETA CIUDADANA.
Els textos, dissenys, imatges, bases de dades, logos, estructura, marques i altres elements de MI CARPETA CIUDADANA estan protegits per les lleis i els tractats internacionals sobre propietat intel·lectual i industrial. Qualsevol reproducció, transmissió, adaptació, traducció, modificació, comunicació al públic, o qualsevol extracció de tot o part del contingut d'aquest lloc, efectuada de qualsevol forma o per qualsevol mitjà, electrònic, mecànic i altre, estan estrictament prohibits excepte autorització prèvia per escrit del seu corresponent TITULAR o subjecció, de tals continguts, a llicències Creative Common, i en aquest cas estaran permesos els usos que emparin aquestes llicències segons la modalitat d'aplicació en cada cas.
La legitimitat dels drets de propietat intel·lectual i industrial corresponents als convenis aportats per tercers és de l'exclusiva responsabilitat d'aquests.
A l'efecte de preservar els possibles drets de propietat intel·lectual, en el cas que qualsevol USUARI o un tercer consideri que s'ha produït una violació dels seus legítims drets per la introducció d'un determinat contingut en MI CARPETA CIUDADANA, haurà de notificar aquesta circumstància, per escrit, al TITULAR.
5. Responsabilitat i obligacions
MI CARPETA CIUDADANA s'ofereix dedicant els millors esforços per a garantir la seva qualitat i evitar errors i, si és el cas, reparar-los o actualitzar-los al més aviat possible. Igualment, els USUARIS accepten que el servei pugui veure's interromput quan sigui necessari per treballs de manteniment, el TITULAR en tot cas, es compromet al fet que la durada dels temps d'interrupció sigui l'estrictament imprescindible.
MI CARPETA CIUDADANA ofereix informació de l'usuari obtinguda de diferents Administracions Públiques i els seus Organismes Públics i Entitats vinculades o dependents. En aquestes circumstàncies, el TITULAR no garanteix ni es fa responsable, en cap cas ni circumstància de l'actualització, exactitud, exhaustivitat, pertinència o actualitat de la informació oferta per tercers.
Com a USUARI de MI CARPETA CIUDADANA:
- Custodiar les seves credencials d'USUARI amb diligència, impedint l'accés de terceres persones no autoritzades als mateixos i per tant assegurant la seva confidencialitat.
- Notificar al TITULAR amb caràcter immediat qualsevol indici de l'existència d'una violació en la seguretat de LA MEVA CARPETA CIUTADANA, d'usos inapropiats o prohibits dels serveis prestats des d'aquesta, o de fallades de seguretat de qualsevol índole.
- Fer bon ús dels continguts, la informació i els serveis prestats des de o a través de MI CARPETA CIUDADANA, conforme a la llei, la bona fe i als bons costums generalment acceptats, comprometent-se expressament a:
- Abstenir-se de realitzar pràctiques o usos dels serveis amb finalitats il·lícites, fraudulentes, lesives de drets o interessos del TITULAR o de tercers, que incompleixin les normes contingudes en el present document.
- Abstenir-se de realitzar qualsevol tipus d'acció que pogués inutilitzar, sobrecarregar o danyar sistemes, equips o serveis de MI CARPETA CIUDADANA o accessibles directament o indirectament a través d'aquesta.
- Respectar els drets de propietat intel·lectual i industrial del TITULAR i de tercers sobre els continguts, informació i serveis prestats des de o a través de MI CARPETA CIUDADANA, abstenint-se amb caràcter general de copiar, distribuir, reproduir o comunicar aquests de cap manera a un tercer, si no hi ha una autorització expressa i per escrit del TITULAR o dels titulars d'aquests drets.
- No proporcionar informació personal falsa a MI CARPETA CIUDADANA, sent l'únic responsable de la comunicació real i veraç de les seves dades personals.
- No suplantar la personalitat d'un tercer sense la seva autorització.
Com a USUARI de MI CARPETA CIUDADANA, ets l'únic responsable de l'ús que decideixis realitzar dels seus serveis.
El TITULAR no serà responsable en cap cas de l'ús indegut de MI CARPETA CIUDADANA i de la informació oferta a través d'ella, sent l'USUARI l'únic responsable pels danys i perjudicis que es puguin derivar d'un mal ús d'aquests o de la infracció del que disposen les presents condicions en què pugui incórrer. L'USUARI es compromet a mantenir indemne el TITULAR envers possibles reclamacions o sancions rebudes per part de tercers, ja siguin particulars o entitats públiques o privades, per raó d'aquestes infraccions, així com en relació amb els danys i perjudicis de tota mena que es puguin sofrir a conseqüència d'aquestes infraccions.
En qualsevol cas, el TITULAR es reserva el dret a, en qualsevol moment i sense necessitat de previ avís, modificar o eliminar el contingut, estructura, disseny, serveis i condicions d'accés i/o ús d'aquest lloc, sempre que ho estimi oportú, i sempre que aquest canvi no afecti els principis i drets de protecció de dades, així com el dret a interpretar les presents condicions, en aquelles qüestions que puguin condicionar la seva aplicació.
Així mateix, resta prohibida la reproducció, distribució, transmissió, adaptació o modificació, per qualsevol mitjà i forma, dels continguts de MI CARPETA CIUDADANA o els seus cursos (textos, dissenys, gràfics, informacions, bases de dades, arxius de so i/o imatge, logotips i altres elements d'aquests llocs), excepte autorització prèvia dels seus titulars legítims o quan ho permeti la llicència Creative Commons que, si escau, sigui aplicable als continguts o per la normativa vigent aplicable.
L'enumeració anterior només té un caràcter enunciatiu i no és, en cap cas, exclusiu ni excloent en cap dels seus punts. En tots els supòsits, El TITULAR EXCLOU QUALSEVOL RESPONSABILITAT PELS DANYS I PERJUDICIS DE QUALSEVOL NATURALESA DERIVATS DIRECTAMENT O INDIRECTAMENT DELS MATEIXOS I DE QUALSSEVOL ALTRES NO ESPECIFICATS AMB CARACTERISTICAS ANÀLOGUES.
6. Enllaços
MI CARPETA CIUDADANA inclou dins dels seus continguts enllaços a llocs pertanyents i/o gestionats per altres Administracions Públiques i/o Organismes Públics a fi d'oferir a l'USUARI informació personalitzada en la seva relació amb les administracions públiques.
El TITULAR no assumeix cap responsabilitat derivada de l'existència d'enllaços entre els continguts de MI CARPETA CIUDADANA i continguts situats fora dels mateixos o de qualsevol altre esment de continguts externs a aquest lloc, exceptuant aquelles responsabilitats establertes a la normativa de protecció de dades. Tals enllaços o esments tenen una finalitat exclusivament de facilitar la relació de l'USUARI amb les administracions públiques.
7. Hiper-Enllaços
Els portals web i/o seus electròniques que estableixin un enllaç amb MI CARPETA CIUDADANA hauran de tenir en compte:
- L'existència d'un enllaç entre una pàgina web i MI CARPETA CIUDADANA no implica l'existència de relacions entre el TITULAR i el propietari d'aquesta pàgina, ni l'acceptació i aprovació dels seus continguts i serveis.
- En cap cas es podrà donar a entendre que el TITULAR autoritza l'enllaç o que ha supervisat o assumit de qualsevol forma els serveis o continguts oferts per la web des de la qual es produeix l'enllaç.
- No es podran realitzar manifestacions o referències falses, incorrectes o inexactes sobre les pàgines i serveis del TITULAR.
- No es podran incloure continguts contraris als drets de tercers, ni contraris a la moral i els bons costums acceptats, ni continguts o informacions il·lícites, en la pàgina web des de la qual s'estableixi l'enllaç.
Es prohibeix explícitament la creació de qualsevol mena de navegador, programa, browser o border environment sobre les pàgines de MI CARPETA CIUDADANA.
8. Navegadors, galetes i Javascript
Per raons de seguretat, el TITULAR només garanteix el correcte funcionament de MI CARPETA CIUDADANA en navegadors compatibles amb HTML5 les versions dels quals estiguin suportades pels seus propis fabricants a cada moment.
L'ús de navegadors no compatibles amb HTML5 o de versions no suportades pels seus propis fabricants podria permetre l'accés a MI CARPETA CIUDADANA, però no es garanteix la visualització de tot el contingut o la disponibilitat de totes les funcionalitats. Poden descarregar-se les actualitzacions dels navegadors en les pàgines web dels proveïdors d'aquests programes.
Per al correcte funcionament de MI CARPETA CIUDADANA es requereix que el navegador tingui habilitat l'ús de Javascript i de es (veure política de privacitat, https://masinformacioncarpeta.carpetaciudadana.gob.es/infocc/ca/masInformacion.html?tabId=16 ).
9. Llei Aplicable i Jurisdicció
Les presents condicions d'ús es regiran i interpretaran en tots i cadascun dels seus extrems per la Llei Espanyola. En aquells casos en els quals la normativa vigent no prevegi l'obligació de sotmetre's a un fur o legislació determinada, el TITULAR i els USUARIS, amb renúncia a qualsevol altre fur que pogués correspondre'ls, se sotmeten als jutjats i tribunals de Madrid capital (Espanya).
10. Informació corporativa i contacte
Adreça: Calle Mármol 2, 3ª planta - Madrid.
El suport a l'USUARI en cas d'incidències i/o reclamacions serà en línia i atès al més aviat possible a través del formulari específic creat a aquest efecte (https://centrodeservicios.redsara.es/ayuda/consulta/CarpetaCiudadana ).
Preguntes freqüents
Accés a Carpeta Ciutadana
Desar dades de l'usuari
Error d'informació d'un servei / expedient
En què va consistir el programa pilot de La meva Carpeta Ciutadana?
El passat 14 de setembre es va publicar la versió BETA de Mi Carpeta Ciudadana. . Aquesta havia estat renovada amb nous serveis de consulta de dades, una agenda personal amb cites prèvies de les administracions i amb un assistent personal al portal web. Però com a principal novetat destacada s'incloïa per primera vegada una aplicació mòbil disponible als principals mercats d'aplicacions.
Des del 14 de setembre fins al 31 d'octubre es van habilitar mecanismes de feedback i van mantenir diferents reunions amb actors d'interès, a través de les quals es van rebre multitud d'aportacions i valoracions positives.
El programa pilot va concloure el passat 14 de desembre amb la publicació de la primera versió oficial que atenia ja les primeres demandes de la ciutadania. El detall d'aquest programa i les seves actuacions es recullen en el document de conclusions del Programa Pilot.
Donada el bon acolliment de la ciutadania i la quantitat d'aportacions realitzades s'ha decidit mantenir actius els mecanismes de remissió d'aportacions i suggeriments amb l'objectiu de continuar millorant la solució i apropant encara més l'administració a la ciutadania.
Qui pot participar?
Qualsevol persona, associació o institució interessada a millorar La meva Carpeta Ciutadana pot remetre els seus comentaris.
Com puc enviar els meus comentaris?
Tant la web com l'aplicació mòbil et convidarà en diferents ocasions a enviar els teus comentaris.
En l'APP aquest formulari estarà sempre disponible en la pestanya “Ajustis”. També pots accedir directament a aquest formulari específic per les APPs .
En el cas de l'aplicació web, disposes d'aquest formulari de contacte específic per a la Web .
També ens interessa especialment que ens donis els teus comentaris pel que fa als mecanismes d'accés i alta. Com la teva experiència pot ser diferent a la web i en les APPs et preguntarem sobre això en cada formulari.
Com evolucionarà Mi Carpeta Ciudadana?
Mi Carpeta Ciudadana és un projecte viu, que anirà incorporant nous serveis i especialment nous organismes de l'administració que proveiran informació a través d'aquests serveis.
Pots consultar el seu full de ruta concret per als propers mesos, dissenyada a partir dels vostres comentaris i suggeriments.