Mi Carpeta Ciudadana - Máis Información
Mi Carpeta Ciudadana mantén aberto unha canle de comunicación proactiva coa cidadanía. Esperamos recibir as túas propostas de mellora sobre o portal e sobre as apps . Ademais, manteremos actualizada a folla de ruta de incorporación de novas funcionalidades para o curto e medio prazo.
Se tes algunha incidencia ou dúbida adicional podes utilizar a o formulario de contacto. .
A continuación tes unha lista de pestanas con temas que poden ser do teu interese. Para navegar por este compoñente debes usar o teclado. Para acceder ao contido dunha pestana específica, primeiro debes premer "Intro". A continuación, xuntos, debes premer as teclas "Control" e "Espazo". E máis tarde, despois de acceder á última pestana da lista, poderás acceder ao contido seleccionado.
- Máis Información
-
Que é Mi Carpeta Ciudadana?
- Que necesito para empezar?
- Que datos persoais se almacenan?
- Non me aparece información dun servizo/expediente
- Vexo os meus datos, pero conteñen algún erro.
- Teño unha cita proximamente pero non aparece na miña Axenda, por que ocorre?
- Como podo comparecer ou consultar as notificacións que me envía a Administración no meu Cartafol Cidadán?
- Aviso Legal
- Política de Privacidade
- Accesibilidade Web
- Accesibilidade App
- Condiciones Legais
Que é Mi Carpeta Ciudadana?
Mi Carpeta Ciudadana é unha iniciativa das Administracións Públicas que ten por obxectivo simplificar a relación do cidadán coa Administración a través internet, de tal maneira que se poida acceder nun único punto a toda a información persoal de que dispoñen as Administracións, así como sobre os diferentes procedementos e trámites, e desde aquí póidase dirixir á unidade responsable da súa xestión.
Mi Carpeta Ciudadana permite á cidadanía recibir avisos e consultar os seus datos persoais, documentación, citas previas, notificacións e expedientes abertos xestionados polas diferentes administracións públicas nun só punto, o que lle permitirá estar actualizado sobre os seus trámites e manter ao día a súa información administrativa sen ter que desprazarse e todo desde o seu dispositivo móbil.
Componse dun portal web e unha app móbil, tanto para sistema iOS como Android , así como un asistente virtual (Ada), actualmente dispoñible só na web, para axudar en todo o proceso, mediante a procura de servizos e tipificación de incidencias, que se atopa en constante aprendizaxe para a mellora continua e evolución do servizo.
Mi Carpeta Ciudadana é a primeira gran aplicación móbil que se libera dentro do Plan de Dixitalización das Administracións Públicas 2021 – 2025.
Como evolucionará O Mi Carpeta Ciudadana?
Mi Carpeta Ciudadana é un proxecto vivo, que irá incorporando novos servizos e especialmente novos organismos da administración que proverán información a través deses servizos. Podes consultar a súa folla de ruta concreta para os próximos meses, deseñada a partir dos vosos comentarios e suxestións.
Como podo participar na evolución do Mi Carpeta Ciudadana?
Estamos interesados en que nos propoñas funcionalidades que botes en falta no Mi Carpeta Ciudadana, e que poidan achegarche moito máis á túa Administración.
Calquera persoa, asociación ou institución interesada en mellorar O Mi Carpeta Ciudana poderemitirnos os seus comentarios.
Tanto a web como a aplicación móbil convidarache en diferentes ocasións a enviar os teus comentarios.
- Na APP este formulario estará sempre dispoñible na pestana “Axustes”. Tamén podes acceder directamente a este formulario específico para as APPs .
- No caso da aplicación web, dispós de este formulario de contacto específico para a Web .
Tamén nos interesa especialmente que nos deas os teus comentarios con respecto aos mecanismos de acceso e alta. Como a túa experiencia pode ser distinta na web e nas APPs preguntarémosche sobre iso en cada formulario.
Os Meus datos
Nos Meus datos móstrase un resumo da información persoal existente sobre ti nas administracións públicas agrupadas por materias.
A información dispoñible actualmente é:
- Educación e formación
- Títulos universitarios. Mostra as titulacións non universitarias rexistradas no Rexistro de Titulacións non universitarias do Ministerio de Educación. Máis información.
- Títulos non universitarios. Mostra as titulacións universitarias rexistradas no Rexistro de Titulacións universitarias do Ministerio de Universidades.
- Condición de bolseiro. Pódese consultar as convocatorias de bolsas, axudas e premios nas que constas como bolseiro por ano da convocatoria.
- Matrículas universitarias. Aparecen os datos das matrículas universitarias que figuren na Conferencia de Reitores das Universidades Españolas (CRUE).
- Certificado como formador e alumno en INAP. Pódense consultar os expedientes e certificados de formadores e alumnos no INAP.
- Cidadanía e residencia
- Datos de identidade e documentos. Móstranse os datos de identificación que constan na Dirección Xeral da Policía.
- Domicilio (datos padrón). Mostra os datos da inscrición na base patronal do Instituto Nacional de Estatística (INE) segundo o padrón municipal do teu concello.
- Comunicar cambio de domicilio. Acceso para comunicar un cambio de domicilio.
- Traballo e prestacións
- Vida laboral. Acceso para consultar o informe de vida laboral.
- Demanda de emprego e prestacións de desemprego. Indica se se está rexistrado como demandante de emprego na data da consulta e permite consultar se se está rexistrado como demandante de emprego noutra data. Tamén mostra os datos da prestación de desemprego se se dispón dela.
- Certificados de prestacións de desemprego. Acceso para a obtención dos certificados.
- Prestacións sociais. Consulta de prestacións públicas do Instituto Nacional de la Seguridad Social (INSS). Máis información.
- Rexistro Central de Persoal(Empregados públicos da AGE e determinado persoal de universidades). Consulta de documentación rexistral e informes de expedientes.
- Consulta de datos de afiliación de MUFACE. Consulta da información da afiliación á Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do ESTADO ( MUFACE).
- Certificado de notas e de asistencia a oposicións INAP. Consulta dos expedientes e certificados de opositor.
- Saúde e auntos sociais
- Dependencia. Móstranse os datos vixentes, referidos a ti, rexistrados no SAAD (Sistema de información de autonomía persoal e axuda á dependencia) á data de onte.
- Discapacidade. Pódense consultar os datos de discapacidade na túa comunidade autónoma.
- Historia Clínica Dixital do Servizo Nacional de Saúde (HCDSNS). Accesos á Historia Clínica Dixital do Sistema Nacional de Saúde (HCDSNS) das comunidades autónomas.
- Situación persoal e familia
- Ausencia de antecedentes penais. Consulta os teus antecedentes penais e, no caso de non aparecer, permite descargar o xustificante que o acredite.
- Ausencia de antecedentes de delitos de natureza sexual. Consulta a ausencia de antecedentes de delitos de natureza sexual e, no caso de non aparecer, permite descargar un xustificante que o acredita.
- Título de familia numerosa. Pódense consultar os datos de familia numerosa na túa comunidade autónoma.
- Consulta de datos do xogo. Consulta a túa situación no Registro General de Interdicciones de Acceso al Juego de la Dirección General de Ordenación del Juego.
- Vehículos e transportes
- Conductor e saldo de puntos. Pódense consultar os datos de familia numerosa na túa comunidade autónoma.
- Vehículos. Móstranse os datos referidos ao teu vehículo.
- Vivenda
- Bens inmobles urbanos. Mostra os bens inmobles urbanos rexistrados na Dirección Xeral do Catastro.
- Bens inmobles rústicos Mostra os bens inmobles rústicos rexistrados na Dirección Xeral do Catastro.
- Transparecia
- Os meus intercambios entre administracións. Amósanse os datos intercambiados entre administracións a travós da plataforma de intermediación co seu consentimento.
Meu calendario
En O meu calendario permítese a consulta dos teus eventos: alertas (prazos, renovacións, etc.) e citas previas.
Polo momento, nesta sección poderás atopar aquelas relacionadas con: Oficinas de información e rexistro de múltiples ministerios, Dirección Xeral da Policía (DNI, pasaporte, NIE), Estranxeiría, Delegacións e Subdelegacións do Goberno (traballo e inmigración, manifestacións, asistencia xurídica gratuíta, etc.), Rexistros Civís, Administración de Xustiza, Ministerios de Educación, Agricultura, Ciencia e Innovación, Traballo (Consellerías no Exterior), IMSERSO, MUFACE, Clases pasivas, Garda Civil – Intervención de Armas.
Ao acceder a ver O meu calendario completo, móstrase un calendario no que podes atopar todas as túas datas relevantes, así como unha listaxe onde podes consultar máis información de cada un dos eventos.
Así como de outros acontecementos de interese xeral.
Antes de acceder a ela podes ver os teus próximos eventos. Esta información e a de O meu calendario actualízanse de maneira automática cada poucos días. Con todo, existe a posibilidade de que a refresques manualmente un número limitado de veces ao día.
Se ao realizar ese refresco manual non se consegue actualizar a información, aparecerache a última consulta que se realizou. Por este motivo, é posible que che apareza unha icona de aviso indicando a existencia de eventos que non se actualizaron correctamente.
Os meus expedientes
Nos meus Expedientes móstrase un resumo co número dos expedientes que tes abertos ou en tramitación no momento de realizar a consulta, agrupados por ministerio ou organismo adheridos ao sistema.
Premendo nun ministerio ou organismo pódese:
- Consultar o detalle dos teus expedientes abertos e ofrécese un acceso directo ao detalle dese expediente concreto na sede electrónica do organismo responsable da súa tramitación.
- Consultar o detalle dos teus expedientes finalizados ou de todos os expedientes con independencia de se están abertos ou finalizados.
- Restrinxir as consultas por período de datas ou ordenar por participación neles como interesado ou representante.
Ministerios e organismos da Administración Xeral do Estado
- Agencia Española de Protección de Datos
- Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación
- Agencia Tributaria
- Ministerio de Defensa
- Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea y Cooperación
- Dirección General del Catastro
- Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública
- Otros procedimientos sectoriales
- Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones
- Ministerio de Educación
- Ministerio de Cultura y Deporte
- Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana
- Fomento
- ENAIRE
- Ministerio de Política Territorial
- Ministerio de Industria, Comercio y Turismo
- Subsecretaría de Industria, Comercio y Turismo
- Secretaría de Estado Turismo
- Secretaría General de Industria y de la Pequeña y Mediana Empresa
- Secretaría de Estado de Comercio
- Servizos centrais
- Ministerio de Justicia
- Ministerio de la Presidencia, Relaciones con las Cortes y Memoria Democrática
- Ministerio de Sanidad
- Ministerio de Trabajo y Economía Social
- Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE)
- Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones
- Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social
- Inclusión, Seguridad Social y Migraciones
- Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico
- Servizos centrais
- Energía
- Ministerio de Interior
- Servizos centrais
- Dirección General de la Guardia Civil
- Ministerio de Universidades
- Ministerio de Ciencia e Innovación
- Ministerio de Igualdad
- Ministerio de Consumo
- Muface
Comunidades Autónomas
- Generalitat de Catalunya
- Generalitat Valenciana, cos expedientes:
- Queixas e suxestións.
- Presentacións no Rexistro Electrónico.
- Goberno de Canarias.
- Goberno de Cantabria, cos expedientes:
- Licenzas administrativas.
- Xunta de Andalucía, cos expedientes:
- Presentacións no Rexistro Electrónico.
- Xunta de Castilla la Mancha, cos procedementos de tramitación electrónica .
- Goberno de La Rioja, cos procedementos de tramitación electrónica .
- Goberno das Illas Baleares:
- Información sobre os expedientes académicos.
- Rexión de Murcia, cos procedementos de tramitación electrónica .
- Xunta de Extremadura, cos procedementos de tramitación electrónica .
- Comunidade de Madrid, cos procedementos de tramitación electrónica .
Os meus expedientes
Nos meus Expedientes móstrase un resumo co número dos expedientes que tes abertos ou en tramitación no momento de realizar a consulta, agrupados por ministerio ou organismo adheridos ao sistema.
Premendo nun ministerio ou organismo pódese:
- Consultar o detalle dos teus expedientes abertos e ofrécese un acceso directo ao detalle dese expediente concreto na sede electrónica do organismo responsable da súa tramitación.
- Consultar o detalle dos teus expedientes finalizados ou de todos os expedientes con independencia de se están abertos ou finalizados.
- Restrinxir as consultas por período de datas ou ordenar por participación neles como interesado ou representante.
Os meus expedientes
Nos meus Expedientes móstrase un resumo co número dos expedientes que tes abertos ou en tramitación no momento de realizar a consulta, agrupados por ministerio ou organismo adheridos ao sistema.
Premendo nun ministerio ou organismo pódese:
- Consultar o detalle dos teus expedientes abertos e ofrécese un acceso directo ao detalle dese expediente concreto na sede electrónica do organismo responsable da súa tramitación.
- Consultar o detalle dos teus expedientes finalizados ou de todos os expedientes con independencia de se están abertos ou finalizados.
- Restrinxir as consultas por período de datas ou ordenar por participación neles como interesado ou representante.
Aviso Legal
O dominio de internet carpetaciudadana.gob.es e todos os subdominios incluídos baixo este son de titularidade do Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Calle Mármol 2, 3ª planta - Madrid.
Os contidos, organización e elección de ligazóns das páxinas de carpetaciudadana.gob.es foron seleccionados e coordinados pola Subdirección General de Impulso de la Digitalización de la Administración de la Secretaría General de Administración Digital (Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial).
Prohíbese a reprodución total ou parcial dos contidos desta web sen citar a súa orixe ou solicitar autorización.
O Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública resérvase o dereito para realizar cambios na web, co obxecto de actualizar, corrixir, modificar, engadir ou eliminar os contidos da web ou do seu deseño.
Configuración de avisos
En Configuración de avisos poderás seleccionar a túa información de interese. Esta información será modificable sempre que o desexes e servirá para ofrecerche información personalizada de Mi Carpeta Ciudadana en base aos teus intereses.
Se desexas recibir avisos por correo electrónico para lembrar a caducidade de documentos, citas concertadas etc., deberase informar previamente o email así como marcar a información sobre a que desexas recibir estes avisos.
O meu resumo persoal
No Resumo persoal poderás ver un resumo da información que as Administracións dispoñen sobre o seu resumo persoal.
Antes de acceder, será necesario marcar un check para aceptar que se poidan visualizar os seus contidos. Tras a súa aceptación, poderás exercer o teu dereito de supresión de datos de carácter persoal desmarcando ese mesmo check.
Entre os datos que poden aparecer atopamos:
- Identidade
- Residencia
- Inmobles
- Vehículos
- Educación
As miñas notificacións
Na sección As miñas Notificacións do Mi Carpeta Ciudadana picando en “Notificacións e comunicacións” poderás entrar directamente e xa identificado ao Dirección Electrónica Habilitada Única (DEHú), onde poderás consultar e comparecer electronicamente as notificacións pendentes, consultar as notificacións realizadas e acceder ás comunicacións administrativas nas que figures como titular ou destinatario emitidas polos organismos adscritos ao servizo de notificacións electrónicas do Dirección Electrónica Habilitada Única (DEHú).
A DEHú está a traballar en colaboración coas Administracións Públicas para facilitar cada día máis notificacións de máis administracións. Podes examinar os Organismos Emisores xa adscritos á DEHú en: Ir ao buscador de Organismos Emisores .
Na DEHú tamén poderás informar ou modificar os teus datos de contacto para recibir avisos por correo electrónico que che chegarán cando estean dispoñibles novas notificacións ou comunicacións.
Na sección de preguntas frecuentes da DEHú poderás ampliar esta información e coñecer outros servizos que a DEHú ofrece.
Tamén poderás acceder á sección Anuncios do Taboleiro Edictal Único ( TEU) no que se mostra unha relación dos anuncios de notificación publicados no Suplemento de notificacións do BOE que incorporan o teu identificador (NIF ou NIE).
Para cada un dos anuncios da relación móstrase:
- Data e o número de BOE no que están publicados
- Título do anuncio
- Departamento que o publica
- Acceso ao anuncio na páxina do BOE
Existe a posibilidade de haxa máis anuncios no TEU que non leven incorporado o identificador (NIF ou NIE), polo que non poden aparecer na Mi Carpeta Ciudadana.
Estes anuncios publicados no BOE, a partir do 1 de xuño de 2015, corresponden aos anuncios de notificación que realiza calquera Administración Pública cando os interesados nun procedemento sexan descoñecidos, se ignore o lugar ou o medio de notificación, ou ben, tentada esta non se puido practicar.
Na sección de Axuda para cidadáns e empresas do TEU podes ampliar esta información e coñecer os servizos que o TEU ofrece.
Tamén pode interesarche:
Os meus escritos e solicitudes
Os meus escritos e solicitudes permíteche consultar os escritos ou solicitudes (asentos rexistrais) presentados nunha oficina dun organismo ou administración pública con destino a outra administración ou organismo sempre que se dixitalicen e se remitan de forma electrónica. Por exemplo, os escritos ou solicitudes presentados no teu Concello con destino á Administración Xeral do Estado.
Para cada asento rexistral, identificado polo número e data de rexistro, permíteche coñecer se chegou ao organismo ou administración de destino ou está pendente de entrega. E, neste último caso, entrando no detalle, pódese consultar a oficina onde se atopa e a data da última actualización.
Por defecto, consúltanse os últimos 30 días. Aínda que accedendo ás opcións de procura permítese buscar outro período ou buscar por número de rexistro.
Consulta de documentos por CSV
O Código Seguro de Verificación (CSV) é:
- Un código único que identifica un documento electrónico.
- Garante a integridade do documento mediante o cotexo na sede electrónica do Punto de Acceso Xeral ou na propia Carpeta.
Este código adóitase imprimir no pé de páxina dos documentos electrónicos.
En Consulta de documentos por CSV pódense cotexar os documentos electrónicos dos seguintes organismos/aplicacións:
En Ministerios e organismos da Administración Xeral do Estado
- Ministerio de Cultura e Deporte, os xerados por:
- Instituto Cinematografía e das Artes audiovisuais
- Ministerio de Transformación Dixital e Servizo Público, os xerados por:
- Dirección Xeral de Innovación e Competitividade
- Dirección Xeral de Investigación Científica e Técnica
- Secretaría Xeral de Ciencia, Tecnoloxía e Innovación
- Mi Carpeta Ciudadana
- Ministerio de Educación e Formación Profesional, os xerados por:
- Subdirección Xeral de Tecnoloxías da Información e das Comunicacións (SGTIC).
- Sede electrónica Educación
- Ministerio de Industria Comercio e Turismo
- Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana
- Ministerio de Facenda, os xerados por:
- Axencia Tributaria (AEAT)
- Ministerio do Interior, os xerados por:
- Subsecretaría do Interior
- Ministerio para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico
- Ministerio de Política Territorial e Función Pública, os xerados por:
- Secretaría de Estado de Función Pública: Extranxeiría, ORVE e Portal Funciona
- Ministerio de Traballo e Economía Social
- Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións
En Comunidades Autónomas
- Comunidade Autónoma de Canarias
- Deputación Provincial de Jaén
- Generalitat Valenciana
- Goberno de Cantabria
- Goberno de La Rioja
- Goberno das Illas Baleares
- Xunta de Andalucía
- Xunta de Castilla y León
- Goberno de Cantabria os xerados por
- Consellería de Presidencia e Xustiza
- Generalitat de Catalunya, os xerados por Consorci Administració Oberta de Catalunya
En Entidades Locais
- Concello de Alcolea
- Concello de Berritzegunea
Política de Privacidade do servizo "Mi Carpeta Ciudadana"
Por favor, como usuario do servizo "Mi Carpeta Ciudadana" (en adiante MI CARPETA CIUDADANA), le con atención esta política de privacidade. Nela poderás atopar toda a información sobre os datos que se recollen sobre ti, como se usan e que control tes sobre eles.
1. Quen é o responsable do tratamento dos teus datos como usuario de MI CARPETA CIUDADANA?
O Responsable do tratamento dos teus datos como usuario de MI CARPETA CIUDADANA é:
- Nome: Secretaría Xeral de Administración Dixital (en adiante, a SGAD).
- Delegado de Protección de Datos: dpd@digital.gob.es
- Enderezo DPD: Rúa Poeta Joan Maragall, 41, 12ª planta, 28046 Madrid
A entidade responsable do servizo "Mi Carpeta Ciudadana" é a Secretaría Xeral de Administración Dixital, órgano directivo dependente da Secretaría de Estado de Función Pública do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.
2. Que datos tratamos sobre ti?
A información que tratamos sobre ti como Responsable de Tratamento procede dos datos persoais que nos podes proporcionar a través de servizos externos ou dos datos persoais que proceden doutros Responsables de tratamento.
Os datos relativos a ti que se tratan en “Mi Carpeta Ciudadana” pertencen ás seguintes tipoloxías:
- Datos de carácter identificativo ou de contacto: nome, apelidos, DNI, dirección postal ou correo electrónico, entre outros.
- Datos de identificación do teu dispositivo.
- Datos relativos á túa cidadanía e residencia: cal é a túa comunidade autónoma, provincia ou municipio, datos do padrón municipal, etc.
- Dados relativos a próximos eventos e citas que concertaches cos Organismos Públicos integrados en “Mi Carpeta Ciudadana”.
- Dados relativos ao ámbito educativo: títulos obtidos, becas e axudas ao estudo, etc.
- Dados de saúde e do ámbito dos servizos sociais: certificados de discapacidade, grao, situación de dependencia, prestacións, axudas, etc.
- Dados profesionais e de xubilación: situación laboral, demanda de emprego, vida laboral, prestacións, solicitude de xubilación, etc.
- Dados de vivenda e urbanismo: bens inmóbeis rústicos ou urbanos, rexistro catastral, etc.
- Dados de vehículos e transportes: vehículos de túa propiedade, permiso de conducir, puntos do teu carné, etc.
- Dados sobre notificacións emitidas das que sexas o interesado: datos procedentes do Taboleiro Edictal Único do BOE (TEU), como, por exemplo, os relativos ao órgano/departamento emisor da notificación e data de publicación.
- Dados dun rexistro público: número, oficina de orixe/destino, data de rexistro, datos do interesado, estado, etc.
Adicionalmente, para facilitar o acceso á app móbil, o usuario pode habilitar opcionalmente os mecanismos de autenticación biométrica proporcionados polas distintas plataformas móbiles (iOS, Android...) que xestionan e almacenan no teu dispositivo móbil os teus datos de identificación biométrica, como o recoñecemento facial ou a pegada dixital.
O resto da información, como por exemplo a información que poida ser necesaria para a obtención dos teus datos para a xeneración dalgún xustificante, procede de fontes externas e será tratada adecuadamente por cada un dos Responsables de Tratamento. A SGAD é a encargada do tratamento deses datos persoais.
3. Comoobtén “Mi Carpeta Ciudadana” os teus datos e de onde proceden?
Os datos persoais obtéñense a través de outras Administracións Públicas para as cales a SGAD é o Encargado de Tratamento.
4. Cal é a base xurídica para o tratamento dos teus datos?
Os tratamentos de datos persoais que se poden realizar mediante o servizo “Mi Carpeta Ciudadana” basean a súa licitude nos seguintes aspectos:
- A persoa interesada deu o seu consentimento de conformidade co artigo 6.1.a) do RGPD. Ten dereito a retirar en calquera momento o seu consentimento, sen que esta retirada afecte á licitude do tratamento baseado no consentimento anterior á súa retirada. A persoa interesada dá o seu consentimento asociado aos seguintes datos: configuración de preferencias de privacidade, configuración de avisos e resumo persoal.
- Cumprimento dunha misión realizada no interese público ou no exercicio de poderes públicos conferidos ao Responsable do tratamento de conformidade co artigo 6.1.e) do RGPD.
Ademais, informámosche que a normativa aplicable aos tratamentos ofrecidos é a seguinte.
- Ley Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Personais e garantía dos dereitos dixitais.
- Ley 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
- Ley 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público.
- Reglamento (UE) 2016/679, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas en relación co tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (Reglamento Xeral de Protección de Datos).
- Real Decreto 203/2021, do 30 de marzo, polo que se aproba o Regulamento de actuación e funcionamento do sector público por medios electrónicos.
- Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade.
5. Para que e por que utilizamos os teus datos?
A información e os datos recollidos en “Mi Carpeta Ciudadana” serán tratados unicamente co obxectivo de ofrecerte o servizo correspondente. A tal fin, utilizamos os teus datos para ofrecerte os seguintes servizos:
- Recibir avisos (sempre que prestes o teu consentimento previo) no teu correo electrónico ou notificacións PUSH (se usas a APP móbil) cando teñas unha cita previa con algunha Administración Pública ou algún evento que sexa do teu interese.
- Posibilidade de adaptar a presentación de “Mi Carpeta Ciudadana” de acordo coas túas preferencias.
- Presentarche directamente os teus datos sen necesidade de volvelos consultar cada vez que accedas a “Mi Carpeta Ciudadana”.
O obxectivo do tratamento de “Mi Carpeta Ciudadana” é facilitar a túa relación coas Administracións Públicas, ao ofrecerche nun único acceso información personalizada sobre a túa relación con estas e os seus organismos públicos e entidades vinculadas ou dependentes. Ademais, se decides empregar o asistente conversacional, trataremos os teus datos co fin de facilitarte unha búsqueda rápida da información, avisos, xustificantes ou outros datos que solicites e que se atopen dispoñibles a través do servizo de “Mi Carpeta Ciudadana”.
6. Durante canto tempo almacenamos os teus datos?
O período de conservación dependerá da tipoloxía de datos:
- En relación coa información relativa á sección "Resumo persoal" da web, eliminarase automáticamente se non accedes a "Mi Carpeta Ciudadana" durante un período de 3 meses. Non obstante, podes retirar o teu consentimento en calquera momento e esa información non se almacenará. A través da APP realizarase unha consulta cada vez que accedas a "Mi Carpeta Ciudadana"; sen embargo, esta información non se mostrará na web.
- Os datos tratados en "Próximos eventos" almacenaranse durante un prazo máximo de dous anos desde o teu último acceso ao servizo.
- En canto aos datos relativos ás outras seccións ("Os meus temas", "Os meus expedientes", "As miñas notificacións" e "Os meus escritos e solicitudes presentadas"), estes non se almacenan; só se presentan desde que fas a consulta ou solicitude da mesma (fai clic nesta sección).
- Os datos tratados mediante o uso do asistente conversacional elimínanse automáticamente cando a túa sesión finaliza ou cando transcorren, polo menos, 30 minutos de inactividade no chat.
- En relación coa información relativa á configuración de avisos, recentes, favoritos e a foto persoal, os datos proporcionados almacenaranse durante un prazo máximo de dous anos contados desde o teu último acceso ao servizo.
7. Quen ten acceso aos teus datos?
Só ti tes acceso aos teus datos. Non obstante, en determinados casos (por exemplo, para resolver unha incidencia ou consulta que nos plantexes), é posible que necesitemos acceder aos datos estrictamente necesarios co fin de resolver a incidencia ou dar resposta á túa consulta.
8. Cales son os teus dereitos e como podes controlar os teus datos?
A normativa outórgame unha serie de dereitos en relación cos datos e información que tratamos sobre ti. Concretamente, os dereitos de acceso, rectificación, supresión e portabilidade de datos, limitación e oposición ao seu tratamento.
Para aqueles datu que a SGAD é Responsable do tratamento, poderás exercer os dereitos establecidos no artigo 15 e seguintes do RGPD, en calquera momento e de forma gratuíta, enviando un correo electrónico a protecciondatos.sgad@correo.gob.es ou mediante envío de correo postal á dirección Calle del Mármol, 2, 28005 Madrid.
Podes consultar o alcance e detalle completo destes dereitos na páxina web da Axencia Española de Protección de Datos (AEPD) .
Tamén tes dereito a reclamar ante o Delegado de Protección de Datos do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, ben a través do correo electrónico dpd@digital.gob.es ou mediante o envío de correo postal á dirección Calle Poeta Joan Maragall, 41, planta 12, 28046 Madrid.
Para a información tratada pola SGAD procedente doutras Administracións Públicas, é dicir, cando a SGAD é Encargado de tratamento, estes dereitos exercerase co Responsable de Tratamento en cada caso. Toda a información relativa ao tratamento dos seus datos persoais está dispoñible no seguinte enlace do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital: https://portal.mineco.gob.es/RecursosArticulo/mineco/ministerio/ficheros/RAT_TDFP.pdf.
Aparte de todo o anterior, asístese en todo momento do dereito para presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos (www.aepd.es/).
9. Como protexemos os teus datos?
A SGAD garante a seguridade, o segredo e a confidencialidade dos teus datos, comunicacións e información persoal, e adoptou as medidas de seguridade e medios técnicos máis esixentes e robustos para evitar a súa perda, mal uso ou acceso sen a túa autorización.
As medidas de seguridade implantadas corresponden ás previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, que regula o Esquema Nacional de Seguridade.
Ademais, comprometémonos a actuar con rapidez e responsabilidade no caso de que a seguridade dos teus datos poida estar en perigo, e a informarte se fose relevante. Existen protocolos de xestión de incidentes de seguridade e brechas de seguridade de datos persoais, que inclúen as notificacións ás autoridades de supervisión e aos usuarios nos casos previstos na lexislación.
Finalmente, informámoste de que tanto o almacenamento como o resto das actividades de tratamento dos teus datos estarán sempre ubicados dentro da Unión Europea.
10. Brechas de seguridade
Se tes coñecemento da existencia dun fallo de seguridade no que a SGAD é responsable do tratamento dos teus datos persoais, por favor, envía un correo electrónico á seguinte dirección: protecciondatos.sgad@correo.gob.es.
Accesibilidade Web
O Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaría General de Administración Digital comprometeuse a facer accesible o sitio web "Mi Carpeta Ciudadana" de conformidade co Real Decreto 112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público .
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web "Mi Carpeta Ciudadana", dominio carpetaciudadana.gob.es.
Situación de cumprimento
Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público debido ás excepcións e á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación.
Contido non accesible
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
- Falta de conformidade co RD 1112/2018
Existen documentos PDF, descargados a través do sitio web, que non cumpren coa normativa.
- Carga desproporcionada
Non aplica.
Preparación da presente declaración de accesibilidade
A presente declaración foi preparada o 12 de Setembro de 2022.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoavaliación levada a cabo pola Secretaría General de Administración Digital (SGAD).
Última revisión da declaración: 12 de Setembro de 2022.
Observacións e datos de contacto
Observacións e datos de contacto
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do RD 1112/2018) por exemplo:
- informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web.
- transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
- Formular calquera outra consulta ou suxerencia de mellora relativa á accesibilidade do sitio web.
A través do seguinte Formulario de contacto.
Pode presentar:
- Unha Queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018 ou
- Unha Solicitude de Información accesible relativa a:
- Contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4
- Contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impoñer unha carga desproporcionada.
Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.
A través da Instancia Genérica da Sede electrónica do Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Secretaría General de Administración Digital.
Procedemento de aplicación
Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo coa decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que transcorran vinte días hábiles sen obter resposta.
A reclamación pode ser presentada a través da Instancia Genérica de la Sede electrónica del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública, así como no resto das opcións recollidas na Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Subdirección General de Inspección de Servicios del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública.
Accesibilidade aplicación móbil
O Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaría General de Administración Digital comprometeuse a facer accesible a aplicación móbil "Mi Carpeta Ciudadana" de conformidade co Real Decreto 112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público .
A presente declaración de accesibilidade aplícase a aplicación móbil "Mi Carpeta Ciudadana":
- “Mi carpeta ciudadana” para sistema operativo Android 7 (API 24) ou posterior.
- “Mi carpeta ciudadana” para sistema operativo iOS 13.0 ou posterior.
Situación de cumprimento
Esta aplicación móbil é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público debido ás excepcións e á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación.
Contido non accesible
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
- Falta de conformidade co RD 1112/2018
- Para sistema operativo Android
Existen documentos PDF, descargados a través da aplicación, que non cumpren coa normativa.
- Para sistema operativo iOS
Existen documentos PDF, descargados a través da aplicación, que non cumpren coa normativa.
- Carga desproporcionada
Non aplica.
Preparación da presente declaración de accesibilidade
A presente declaración foi preparada o 12 de setembro de 2022.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoavaliación levada a cabo pola Secretaría General de Administración Digital (SGAD).
Última revisión da declaración: 12 de setembre de 2022.
Observacións e datos de contacto
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 11 RD) como, por exemplo:
- informar sobre calquera posible incumprimento por parte desta aplicación móbil.
- transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
- formular calquera outra consulta ou suxerencia de mellora relativa á accesibilidade desta aplicación móbil.
As comunicacións serán recibidas e tratadas pola Secretaría General de Administración Digital.
Tamén pode solicitar en formato accesible información que non cumpra cos requisitos de accesibilidade ben por estar excluída, ben por estar exenta por carga desproporcionada; ou formular unha queixa por incumprimento dos requisitos de accesibilidade, a través do Formulario para solicitar información accesible e expoñer queixas en materia de accesibilidadespan
Procedemento de aplicación
A través deste procedemento poderá iniciar unha reclamación para coñecer e opoñerse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expoñer as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisitos esixidos.
Versión da aplicación
A versión actualmente visible desta aplicación móbil é do 15 de decembro de 2021. Realizouse unha revisión do nivel de accesibilidade en novembro de 2021, sen producirse cambios que afecten á accesibilidade desde entón.
Política de accesibilidade
En cumprimento dos principios de accesibilidade e deseño universal, O Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaría Xeral de Administración Dixital traballa para garantir que toda a cidadanía –con especial atención ás persoas con algún tipo de discapacidade e maiores-, que se relacionan con ela a través de Internet poidan acceder á información e os servizos electrónicos en igualdade de condicións con independencia das súas circunstancias persoais, medios ou coñecementos. É dicir, que poidan navegar sen atopar dificultades de acceso por este sitio web.
Estándares e normativa
A política de accesibilidade aplicada polo Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital - Secretaría General de Administración Digitalestá en liña coas esixencias do "Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público".
Características de visualización
A aplicación para dispositivos móbiles está optimizada para dispositivos móbiles intelixentes ( smartphones e tabletas) e permite tanto a orientación vertical como a horizontal.
Compromiso coa accesibilidade
A pesar do esforzo realizado polo Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaría General de Administración Digital, puidese existir algún contido que non cumpra as pautas de accesibilidade esixibles. Se vostede atopase algunha pantalla, páxina, documento ou formulario que non cumprise co establecido, ou ao que non puidese acceder correctamente, ou ben desexase formular calquera suxerencia, por favor, fáganolo saber mediante o enchemento e envío do seguinte formulario:Formulario para solicitar información accesible e expoñer queixas en materia de accesibilidadespan
Condicións de uso da Mi Carpeta Ciudadana
AO ACCEDER AO SERVIZO DE MI CARPETA CIUDADANA, DISPOÑIBLE NA DIRECCIÓN ELECTRÓNICA CARPETACIUDADANA.GOB.ES, OU EN APLICACIÓN MÓBIL, MANIFESTAS QUE LICHES E ACEPTAS ESTAS CONDICIÓNS DE USO E A POLÍTICA DE PRIVACIDADE. AQUÍ SE RECOLLE TODA A INFORMACIÓN RELATIVA AOS TEUS DEREITOS E OBRIGACIÓNS COMO USUARIO DO DEVANDITO SERVIZO.
1. Que é Mi Carpeta Ciudadana?
O servizo Mi Carpeta Ciudadana (en diante MI CARPETA CIUDADANA), dispoñible na dirección electrónica https://carpetaciudadana.gob.es, e a través da aplicación móbil, é un servizo que facilita á ciudadanía / á cidadanía a súa relación coas Administracións Públicas. Ofrece aos cidadáns (en diante, individualmente, o "USUARIO" e conxuntamente os "USUARIOS") nun único acceso, información personalizada sobre a súa relación coas diferentes Administracións Públicas:
- Información existente nos rexistros básicos das Administracións Públicas adheridas ao servizo en relación a distintos ámbitos, como pode ser: educativo, enderezo de residencia, de identificación, de tráfico, de prestacións, entre outros. Permitindo obter certificacións esixidas pola normativa.
- Permitir o seguimento dos teus trámites administrativos coas diferentes administracións adheridas ao servizo.
- As solicitudes e escritos obtense mediante consultas ao Sistema de Interconexión de Rexistros (SIR), que permite o intercambio de asentos electrónicos de rexistro entre as Administracións Públicas.
AVISO IMPORTANTE: O USUARIO queda informado que en MI CARPETA CIUDADANA móstrase a información do usuario que as Administracións Públicas adheridas ao servizo proporcionan.
2. Uso e Acceso a MI CARPETA CIUDADANA
Para o acceso ao servizo de MI CARPETA CIUDADANA, non se require estar rexistrado como USUARIO, unicamente é suficiente con dispor dunha identificación electrónica:
- DNI electrónico.
- Certificado electrónico recoñecido de firma electrónica expedidos por prestadores incluídos na Lista de confianza de prestadores de servizos de certificación electrónica.
- Cl@ve PIN.
- Cl@ve Permanente.
O USUARIO acepta sen reserva o contido das presentes CONDICIÓNS DE USO. En consecuencia, o USUARIO deberá lelas detidamente antes do acceso á MI CARPETA CIUDADANA e da utilización de calquera das súas funcionalidades.
A utilización do servizo de MI CARPETA CIUDADANA é gratuíto, libre e voluntario para o USUARIO.
Queda prohibido a subministración de datos falsos e, por tanto, o USUARIO deberá identificarse cos seus datos reais.
3. Seguridade e privacidade
As medidas de seguridade implementadas correspóndense coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 3/2010, do 8 de xaneiro, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica.
Informámosche que os teus datos persoais serán tratados conforme ao establecido na Política de Privacidade da MI CARPETA CIUDADANA: https://masinformacioncarpeta.carpetaciudadana.gob.es/infocc/gl/masInformacion.html?tabId=16 .
Toda a información recóllese con fins estritamente de mellorar o servizo e a experiencia de usuario na relación do USUARIO coas Administracións Públicas, nos termos descritos na Política de Privacidade.
4. Propiedade intelectual e industrial
O Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública é o propietario e TITULAR de todos os dereitos de propiedade intelectual e industrial relativos ao servizo da MI CARPETA CIUDADANA.
Os textos, deseños, imaxes, bases de datos, logos, estrutura, marcas e demais elementos da MI CARPETA CIUDADANA están protexidos polas leis e os tratados internacionais sobre propiedade intelectual e industrial. Calquera reprodución, transmisión, adaptación, tradución, modificación, comunicación ao público, ou calquera extracción de todo ou parte do contido deste sitio, efectuada de calquera forma ou por calquera medio, electrónico, mecánico e outro, están estritamente prohibidos salvo autorización previa por escrito do seu correspondente TITULAR ou suxeición, de tales contidos, a licenzas Creative Common, nese caso estarán permitidos os usos que amparen estas licenzas segundo a modalidade de aplicación en cada caso.
A lexitimidade dos dereitos de propiedade intelectual e industrial correspondentes aos convenios achegados por terceiros é da exclusiva responsabilidade destes terceiros.
Para os efectos de preservar os posibles dereitos de propiedade intelectual, no caso de que calquera USUARIO ou un terceiro considere que se produciu unha violación dos seus lexítimos dereitos pola introdución dun determinado contido na MI CARPETA CIUDADANA, deberá notificar dita circunstancia, por escrito, ao TITULAR.
5. Responsabilidade e obrigacións
MI CARPETA CIUDADANA ofrécese dedicando os mellores esforzos para garantir a súa calidade e evitar erros e, no seu caso, reparalos ou actualizalos canto antes. Igualmente, os USUARIOS aceptan que o servizo poida verse interrompido cando sexa necesario por labores de mantemento, o TITULAR en todo caso, comprométese a que a duración dos tempos de interrupción sexa a estritamente imprescindible.
MI CARPETA CIUDADANA ofrece información do usuario obtida de distintas Administracións Públicas e os seus Organismos Públicos e Entidades vinculadas ou dependentes. Nestas circunstancias, o TITULAR non garante nin se fai responsable, en ningún caso nin circunstancia da actualización, exactitude, pertinencia ou actualidade da información ofrecida por terceiros.
Como USUARIO de MI CARPETA CIUDADANA:
- Custodiar as súas credenciais de USUARIO con dilixencia, impedindo o acceso de terceiras persoas non autorizadas aos mesmos e por tanto asegurando a súa confidencialidade.
- Notificar ao TITULAR con carácter inmediato calquera indicio da existencia dunha violación na seguridade do meu CARTAFOL CIDADÁN, de usos inapropiados ou prohibidos dos servizos prestados desde a mesma, ou de fallos de seguridade de calquera índole.
- Facer bo uso dos contidos, información e servizos prestados desde ou a través de MI CARPETA CIUDADANA, conforme á lei, a boa fe e aos bos costumes xeralmente aceptadas, comprometéndose expresamente a:
- Absterse de realizar prácticas ou usos dos servizos con fins ilícitos, fraudulentos, lesivos de dereitos ou intereses do TITULAR ou de terceiros, infractores das normas contidas no presente documento.
- Absterse de realizar calquera tipo de acción que puidese inutilizar, sobrecargar ou danar sistemas, equipos ou servizos de MI CARPETA CIUDADANA ou accesibles directa ou indirectamente a través desta.
- Respectar os dereitos de propiedade intelectual e industrial do TITULAR e de terceiros sobre os contidos, información e servizos prestados desde ou a través de MI CARPETA CIUDADANA, absténdose con carácter xeral de copiar, distribuír, reproducir ou comunicar en forma algunha os mesmos a terceiros, de non mediar autorización expresa e por escrito do TITULAR ou dos titulares dos devanditos dereitos.
- Non proporcionar información persoal falsa en MI CARPETA CIUDADANA, sendo o único responsable da comunicación real e veraz dos seus datos persoais.
- Non suplantar a personalidade dun terceiro sen a súa autorización.
Como USUARIO de MI CARPETA CIUDADANA, ti es o único responsable do uso que decidas realizar dos seus servizos.
O TITULAR non será responsable en ningún caso do uso indebido de MI CARPETA CIUDADANA e da información ofrecida a través dela, sendo o USUARIO o único responsable polos danos e prexuízos que puidesen derivarse dun mal uso destes ou da infracción do disposto nas presentes condicións en que poida incorrer. O USUARIO comprométese a manter indemne ao TITULAR fronte ás reclamacións ou sancións que puidese recibir de terceiros, xa sexan particulares ou entidades públicas ou privadas, por razón das devanditas infraccións, así como fronte aos danos e prexuízos de todo tipo que poida sufrir como consecuencia das mesmas.
En calquera caso, o TITULAR resérvase o dereito de, en calquera momento e sen necesidade de aviso previo/previo aviso, modificar ou eliminar o contido, estrutura, deseño, servizos e condicións de acceso e/o uso deste sitio, sempre que o estime oportuno, sempre que devandito cambio non afecte os principios e dereitos de protección de datos, así como o dereito interpretar as presentes condicións, en cantas cuestións puidese expor a súa aplicación.
Así mesmo, queda prohibida a reprodución, distribución, transmisión, adaptación ou modificación, por calquera medio e en calquera forma, dos contidos de MI CARPETA CIUDADANA ou os seus cursos (textos, deseños, gráficos, informacións, bases de datos, arquivos de son e/o imaxe, logos e demais elementos destes sitios), salvo autorización previa dos seus lexítimos titulares ou cando así resulte permitido pola licenza Creative Commons que no seu caso sexa aplicable< aos contidos ou pola normativa vixente aplicable.
A enumeración anterior ten mero carácter enunciativo e non é, en ningún caso, exclusivo nin excluínte en ningún dos seus puntos. En todos os supostos, O TITULAR EXCLÚE CALQUERA RESPONSABILIDADE POLOS DANOS E PREXUÍZOS DE CALQUERA NATUREZA DERIVADOS DIRECTA Ou INDIRECTAMENTE DOS MESMOS E DE CALQUERA OUTROS NON ESPECIFICADOS DE ANÁLOGAS CARACTERISTICAS.
6. Enlaces
MI CARPETA CIUDADANA inclúe dentro das súas contidas ligazóns con sitios pertencentes e/ou xestionados por outras Administracións Públicas e/ou Organismos Públicos co obxecto de ofrecer ao USUARIO información personalizada na súa relación coas administracións públicas.
O TIULAR non asume ningunha responsabilidade derivada da existencia de ligazóns entre os contidos de MI CARPETA CIUDADANA e contido situados fóra dos mesmos ou de calquera outra mención de contidos externos a este sitio, exceptuando aquelas responsabilidades establecidas na normativa de protección de datos. Tales ligazóns ou mencións teñen unha finalidade exclusivamente de facilitar a relación do USUARIO coas administracións públicas.
7. Hiperenlaces
Os portais web e/ou sedes electrónicas que establezan un hiperenlace con MI CARPETA CIUDADANA deberán ter en conta:
- A existencia dun hiperenlace entre unha páxina web e MI CARPETA CIUDADANA non implica a existencia de relacións entre o TITULAR e o propietario desa páxina, nin a aceptación e aprobación dos seus contidos e servizos.
- En ningún caso poderase dar a entender que o TITULAR autoriza o hiperenlace ou que supervisou ou asumiu de calquera forma os servizos ou contidos ofrecidos pola web desde a que se produce o hiperenlace.
- Non se poderán realizar manifestacións ou referencias falsas, incorrectas ou inexactas sobre as páxinas e servizos do TITULAR.
- Non se poderán incluír contidos contrarios aos dereitos de terceiros, nin contrarios á moral e os bos costumes aceptados, nin contidos ou informacións ilícitas, na páxina web desde a que se estableza o hiperenlace.
Prohíbese explicitamente a creación de calquera tipo de navegador, programa, browser ou border environment sobre as páxinas de MI CARPETA CIUDADANA.
8. Navegadores, cookies e JavaScript
Por razóns de seguridade, o TITULAR só garante o correcto funcionamento de MI CARPETA CIUDADANA con navegadores compatibles con HTML5 cuxas versións están soportadas polas súas propios fabricantes en cada momento.
O uso de navegadores non compatibles con HTML5 ou de versións non soportadas polas súas propios fabricantes podería permitir o acceso a MI CARPETA CIUDADANA, pero non se garante a visualización de todo o contido ou dispoñibilidade de todas as funcionalidades. Poden descargarse as actualizacións dos navegadores nas páxinas web dos provedores destes programas.
Para o correcto funcionamento de MI CARPETA CIUDADANA requírese que o navegador teña habilitado o uso de Javascript e de cookies (ver política de privacidade, https://masinformacioncarpeta.carpetaciudadana.gob.es/infocc/gl/masInformacion.html?tabId=16 ).
9. Lei Aplicable e Foro
As presentes condicións de uso rexeranse e interpretarán en todos e cada un dos seus extremos pola Lei Española. Naqueles casos nos que a normativa vixente non prevexa a obrigación de someterse a un foro ou lexislación determinado, o TITULAR e os USUARIOS, con renuncia a calquera outro foro que puidese corresponderlles, sométense aos xulgados e tribunais de Madrid (España).
10. Información corporativa e contacto
Dirección: Calle Mármol 2, 3ª planta - Madrid.
O soporte ao USUARIO en caso de incidencias e/ou reclamacións será en liña e atendido o máis axiña posible a través do formulario específico creado para ese efecto (https://centrodeservicios.redsara.es/ayuda/consulta/CarpetaCiudadana ).
Preguntas frecuentes
Acceso á Carpeta Cidadá
Almacenamento de datos do usuario
Erro de información dun servizo / ficheiro
En que consistiu o programa piloto do meu Cartafol Cidadán?
O pasado 14 de setembro publicouse a versión BETA de Mi Carpeta CiudadanaEsta fora renovada con novos servizos de consulta de datos, unha axenda persoal con citas previas das administracións e cun asistente persoal no portal web. Pero como principal novidade destacada incluíase por primeira vez unha aplicación móbil dispoñible nos principais mercados de aplicacións.
Desde o 14 de setembro ata o 31 de outubro habilitáronse mecanismos de feedback e mantiveron diferentes reunións con actores de interese, a través das cales se recibiron multitude de achegas e valoracións positivas.
O programa piloto concluíu o pasado 14 de decembro coa publicación da primeira versión oficial que atendía xa as primeiras demandas da cidadanía. O detalle deste programa e as súas actuacións recóllense en o documento de conclusións do Programa Piloto.
Dada a boa acollida da cidadanía e a cantidade de achegas realizadas decidiuse manter activos os mecanismos de remisión de achegas e suxestións co obxectivo de continuar mellorando a solución e achegando aínda máis a administración á cidadanía.
Quen pode participar?
Calquera persoa, asociación ou institución interesada en mellorar O meu Cartafol Cidadán pode remitir os seus comentarios.
Como podo enviar os meus comentarios?
Tanto a web como a aplicación móbil convidarache en diferentes ocasións a enviar os teus comentarios.
Na APP este formulario estará sempre dispoñible en a pestana “Axustes”. Tamén podes acceder directamente a este formulario específico para as APPs .
No caso da aplicación web, dispós deste formulario de contacto específico para a Web .
Tamén nos interesa especialmente que nos deas os teus comentarios con respecto aos mecanismos de acceso e alta. Como a túa experiencia pode ser distinta na web e nas APPs preguntarémosche sobre iso en cada formulario.
Como evolucionará Mi Carpeta Ciudadana?
Mi Carpeta Ciudadana é un proxecto vivo, que irá incorporando novos servizos e especialmente novos organismos da administración que proverán información a través deses servizos.
Podes consultar a súa folla de ruta concreta para os próximos meses, deseñada a partir dos vosos comentarios e suxestións.