Carpeta Ciutadana - Més Informació
Mi Carpeta Ciudadana manté obert un canal de comunicació proactiva amb la ciutadania. Esperem rebre les teues propostes de millora sobre el portal i sobre les apps . A mes, mantindrem actualizada la fulla de ruta d'incorporació de noves funcionalitats per al curt i mitjà termini.
Si tens alguna incidència o dubte addicional pots utilizar el formulari de contacte .
A continuación aparece un listado de pestañas con temas que pueden ser de tu interés. Para navegar por dicho componente debes utilizar el teclado. Para acceder al contenido de una pestaña concreta, debes pulsar en primer lugar la tecla "Intro". A continuación, de forma conjunta, debes pulsar las teclas "Control" y "Espacio". Y posteriormente después de acceder a la última pestaña del listado, podrás acceder al contenido seleccionado.
- Més Informació
-
FAQ
- Què necessite per a començar?
- Quines dades personals s'emmagatzemen?
- No m'apareix informació d'un servici/expediente
- Veig les meues dades, però contenen algun error
- Tinc una cita pròximament però no apareix en la meua Agenda, per què ocorre?
- ¿Cómo puedo comparecer o consultar las notificaciones que me envía la Administración en Mi Carpeta Ciudadana?
- Avís Legal
- Política de privacitat
- Accessibilitat Web
- Accessibilitat App
- Condicions legals
¿Qué es Mi Carpeta Ciudadana?
Mi Carpeta Ciudadana és una iniciativa de l'Administració General de l'Estat en col·laboració amb totes les Administracions Públiques que té per objectiu simplificar la relació de la ciutadania amb l'Administració a través d'internet, de tal manera que es puga accedir en un únic punt a tota la informació personal de què disposen les Administracions, així com sobre els diferents procediments i tràmits, i des d'ací es puga dirigir a la unitat responsable de la seua gestió.
Mi Carpeta Ciudadana permet a la ciutadania rebre avisos i consultar les seues dades personals, documentació, cites prèvies, notificacions i expedients oberts gestionats per les diferents administracions públiques en un sol punt, el que li permetrà estar actualitzat sobre els seus tràmits i mantindre al dia la seua informació administrativa sense haver de desplaçar-se i tot des del seu dispositiu mòbil.
Es compon d'un portal web i una app mòbil, tant per sistema iOS com Android, així com un assistent virtual (Ada), actualment disponible només a la web, per ajudar en tot el procés, mitjançant la recerca de serveis i tipificació d'incidències, que es troba en constant aprenentatge per a la millora contínua i evolució del servei.
Mi Carpeta Ciudadana és la primera gran aplicació mòbil que es llança dins del Pla de Digitalització de les Administracions Públiques 2021 – 2025.
Com evolucionarà Mi Carpeta Ciudadana?
Mi Carpeta Ciudadana és un projecte viu, que anirà incorporant nous serveis i especialment nous organismes de l'administració que proveiran informació a través d'aquests serveis. Pots consultar la seua fulla de ruta concreta per als pròxims mesos, dissenyada a partir dels vostres comentaris i suggeriments.
Com puc participar en l'evolució de Mi Carpeta Ciudadana?
Estem interessats que ens proposes funcionalitats que trobes a faltar en Mi Carpeta Ciudadana, i que puguen acostar-te molt més a la teua Administració.
Qualsevol persona, associació o institució interessada a millorar Mi Carpeta Ciudadana pot remetre'ns els seus comentaris.
Tant la web com l'aplicació mòbil t'invitaran en diferents ocasions a enviar els teus comentaris.
- En l'APP aquest formulari estarà sempre disponible a la pestanya "Ajustos". També pots accedir directament a aquest formulari específic per a les APPs.
- En el cas de l'aplicació web, disposes d'aquest formulari de contacte específic per a la Web.
També ens interessa especialment que ens dones els teus comentaris pel que fa als mecanismes d'accés i alta. Com que la teua experiència pot ser diferent a la web i en les APPs, et preguntarem sobre això en cada formulari.
Les meues dades
En Les meues dades es mostra un resum de la informació personal existent sobre tu en les administracions públiques agrupades per matèries.
La información disponible actualmente es:
- Educació i formació
- Titulacions no universitàries. Mostra les titulacions no universitàries inscrites en el Registre de Titulacions no universitàries del Ministeri d'Educació. Más información.
- Titulacions universitàries. Mostra les titulacions universitàries inscrites en el Registre de Titulacions universitàries del Ministeri d'Universitats.
- Condició de becat. Es pot consultar les convocatòries de beques, ajudes i premis en les quals constes com a becari per any de la convocatòria.
- Matrícules universitàries. Apareixen les dades de les matrícules universitàries que figuren en la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (*CRUE).
- Formació sanitària Es poden consultar les dades de les formacions sanitàries especialitzades pertanyents al Ministeri de Sanitat.
- Certificat com a formador i alumne en INAP. Es poden consultar els expedients i certificats de formadors i alumnes en l'INAP.
- Ciutadania
- Dades d'identitat i documents. Es mostren les dades d'identificació que consten en la Direcció General de la Policia.
- Eleccions. Pots consultar la inscripció en el cens electoral.
- Treball i prestacions
- Vida laboral. Accés per a consultar l'informe de vida laboral.
- Accés per a consultar l'informe de vida laboral. Indica si s'està inscrit com a demandant d'ocupació en la data de la consulta i permet consultar si s'està inscrit com a demandant d'ocupació en una altra data. També mostra les dades de la prestació de desocupació si es disposa d'ella.
- Certificats de prestacions de desocupació. Accés per a l'obtenció dels certificats.
- Prestacions socials. Consulta de prestacions públiques de l'Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS). Més informació.
- Registre Central de Personal(Empleats públics de la AGE i determinat personal d'universitats). Consulta de documentació registral i informes d'expedients.
- Consulta de dades d'afiliació de MUFACE. Consultar de la informació de l'afiliació a la Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'ESTAT (MUFACE).
- Certificat de notes i d'assistència a oposicions INAP. Consulta dels expedients i certificats d'opositor.
- Salut i assumptes socials
- Dependència. Es mostren les dades vigents, referits a tu, registrats en el SAAD (Sistema d'informació d'autonomia personal i ajuda a la dependència) a la data d'ahir.
- Discapacitat. Es pot consultar les dades de discapacitat en la teua comunitat autònoma.
- Història Clínica Digital del Servici Nacional de Salut (HCDSNS). Accessos a la Història Clínica Digital del Sistema Nacional de Salut (HCDSNS) de les comunitats autònomes.
- Situació personal i familiar
- Absència d'antecedents penals. Consulta els teus antecedents penals i, en el cas de no aparéixer, permet descarregar el justificant que l'acredite.
- Absència d'antecedents de delictes de naturalesa sexual. Consulta l'absència d'antecedents de delictes de naturalesa sexual i, en el cas de no aparéixer, permet descarregar un justificant que l'acredite.
- Certificat literal de naixement. Consulta el teu certificat de naixement si has nascut a Espanya.
- Títol de família nombrosa. Es pot consultar les dades de família nombrosa en la teua comunitat autònoma.
- Consulta de prohibicions del joc. Consulta la teua situació en el Registre General d'Interdiccions d'Accés al Joc de la Direcció General d'Ordenació del Joc.
- Esportistes d'alt nivell. Es pot consultar si un esportista té la condició d'alt nivell i les federacions a les quals pertany durant les dates consultades.
- Residència legal. Consulta si disposes de residència legal en el territori nacional.
- Obligacions tributàries. Consulta si et trobes al corrent de les teues obligacions tributàries per a l'any en curs.
- Vehicles i transports
- Dades del conductor i saldo de punts. Es mostra el teu saldo de punts i les teues dades de conductor registrats en la Direcció General de Trànsit (DGT).
- Dades de vehicles. Es mostren les dades referides al teu vehicle.
- Vivenda
- Béns immobles urbans. Mostra els béns immobles urbans registrats en la Direcció General del Cadastre.
- Béns immobles rústics. Mostra els béns immobles rústics registrats en la Direcció General del Cadastre.
- Domicili (dades del padró). Mostra les dades de la inscripció en la base patronal de l'Institut Nacional d'Estadística (INE) segons el padró municipal del teu ajuntament.
- Comunicar canvi de domicili. Accés per a comunicar un canvi de domicili.
- Històric de municipis. Mostra les dades de la inscripció patronal de l'Institut Nacional de *Estáditica (INE) segons l'històric d'empadronaments.
- Transparència
- Els meus intercanvis entre administracions. Es mostra dades els intercanviats entre les administracions a través de la plataforma d'intermediació amb el teu consentiment.
El meu calendari
En El meu calendari es permet la consulta dels teus esdeveniments: alertes (terminis, renovacions, etc.) i cites prèvies.
De moment, en esta secció podràs trobar aquelles relacionades amb: Oficines d'informació i registre de múltiples ministeris, Direcció General de la Policia (DNI, passaport, NIE), Estrangeria, Delegacions i Subdelegacions del Govern (treball i immigració, manifestacions, assistència jurídica gratuïta, etc.), Registres Civils, Administració de Justícia, Ministeris d'Educació, Agricultura, Ciència i Innovació, Treball (Conselleries en l'Exterior), IMSERSO, MUFACE, Classes passives, Guàrdia Civil – Intervenció d'Armes.
En accedir a veure El meu calendari complet es mostra un calendari en el qual pots trobar totes les teues dates rellevants, així com un llistat on pots consultar més informació de cadascun dels esdeveniments.
Així com d'altres esdeveniments d'interés general.
Abans d'accedir a ella pots veure els teus pròxims esdeveniments. Esta informació i la del meu calendari s'actualitzen de manera automàtica cada pocs dies. No obstant això, existix la possibilitat que la refresques manualment un nombre limitat de vegades al dia.
Si en realitzar eixe refresc manual no s'aconseguix actualitzar la informació, t'apareixerà l'última consulta que es va realitzar. Per este motiu, és possible que t'aparega una icona d'avís indicant l'existència d'esdeveniments que no s'han actualitzat correctament.
Els meus expedients
En Les meus Expedients es mostra un resum amb el número dels expedients que tens oberts o en tramitació en el moment de realitzar la consulta, agrupats per ministeri o organisme adherits al sistema.
Punxant en un ministeri o organisme es pot:
- Consultar el detall dels teus expedients oberts i s'oferix un accés directe al detall d'eixe expedient concret en la seu electrònica de l'organisme responsable de la seua tramitació.
- Consultar el detall dels teus expedients finalitzats o de tots els expedients amb independència de si estan obert o finalitzats.
- Restringir les consultes per període de dates o ordenar per participació en ells com a interessat o representant.
Ministerios y organismos de la Administración General del Estado
- Agència Espanyola de Protecció de Dades
- Agència Tributària
- Direcció General del Cadastre
- Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació
- Ministeri d'Afers exteriors, Unió Europea i Cooperació
- Ministeri de Cultura i Esport
- Ministeri de Defensa
- Ministeri d'Educació
- Ministeri de Treball i Economia Social
- Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana
- Ministeri de Justícia
- Ministerio de la Presidencia, Relaciones con las Cortes y Memoria Democrática
- Ministeri de Sanitat
- Servici Públic d'Ocupació Estatal (SEPE)
- Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions
- Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
- Servicis centrals
- Energia
- Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme
- Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
- Ministeri de Política Territorial i Funció Pública
Comunidades Autónomas
- Generalitat de Catalunya
- Generalitat Valenciana, con los expedientes:
- Quejas y sugerencias
- Presentaciones en el Registro Electrónico
- Gobierno de Canarias
- Gobierno de Cantabria, con los expedientes:
- Licencias administrativas
- Junta de Andalucía, con los expedientes:
- Presentaciones en el Registro Electrónico
- Junta de Castilla-La Mancha, con los procedimientos de tramitación electrónica
- Gobierno de La Rioja, con los procedimientos de tramitación electrónica
- Gobierno de las Islas Baleares:
- Información sobre los expedientes académicos
- Región de Murcia, con los procedimientos de tramitación electrónica
- Junta de Extremadura, con los procedimientos de tramitación electrónica
- Comunidad de Madrid, con los procedimientos de tramitación electrónica
Titulaciones no universitarias
Desde el apartado de Educación y Formación se permite la consulta de tus titulaciones no universitarias que figuren en el registro Nacional de Titulados no universitarios oficiales del Ministerio de Educación y Formación profesional. Si tu título es anterior a 1996 es posible que tus datos no puedan visualizarse automáticamente.
En el portal web del Ministerio de Educación y Formación profesional podrás encontrar información sobre las Titulaciones Oficiales No Universitarias en España.
Para cada uno de los títulos, se presenta un cuadro con el siguiente detalle: titulación, datos del centro que otorgó el título, Fecha de finalización y Fecha de expedición, Provincia donde se cursó el título y datos de Registro Oficial (Número de Orden, Libro y Folio).
Los títulos no universitarios académicos oficiales cuya competencia corresponde al Ministerio de Educación son los incluidos en el siguiente listado:
- Certificado de escolaridad de E.G.B., Títulos de Graduado Escolar, Graduado en Educación Secundaria Obligatoria
- Título de B.U.P.; Título de Bachiller (LOGSE y LOE); Bachiller Superior
- Título de Auxiliar Mercantil
- Título de Perito Mercantil
- Título de Técnico Ortopédico Certificado de Escolaridad FP-1 Título Oficial Industrial; Técnico Auxiliar FP-1; Título Técnico (LOGSE y LOE); Diplomados no universitarios (Óptico de Anteojería); Bachiller Elemental; Técnico Deportivo de Grado Medio. Título Maestría Industrial; Técnico Especialista FP-2; Títulos Técnico Superior (LOGSE y LOE); Técnico Deportivo de Grado Superior.
- Título de Perito Taquígrafo Mecanógrafo
- Título de Perito en Cerámica Artística y Técnica
- Título de Graduado en Artes Aplicadas
- Grado Elemental de Música – Diploma
- Grado Profesional de Música – Título Profesional (Plan 1942)
- Grado Medio de Música – Título Profesor (Plan 1966)
- Grado Medio de Música – Diploma de Instrumentista o Cantante
- Grado Superior de Música - Título Profesor Superior (Plan 1966)
- Diploma de Conservación y Restauración de Bienes Culturales y Títulos LOGSE equivalentes a Diplomados Títulos LOGSE equivalentes a Licenciados
- Título Profesional de Música y Profesional de Danza (LOGSE y LOE)
- Título de Profesor -Grado Superior de Música (Plan 1942)
- Certificado de Aptitud de las Escuelas Oficiales de Idiomas; Certificados de idiomas niveles Básico, Intermedio y Avanzado; Certificados de especialidad de niveles Intermedio y Avanzado; Certificados de idiomas de Niveles C1 y C2, tanto General como de Especialidad
- Formación Profesional Básica Especialización didáctica
- Título superior de enseñanzas artísticas (tiene carácter universitario, pero se registra en no universitarios)
- Máster en enseñanzas artísticas (tiene carácter universitario, pero se registra en no universitarios)
Consulta prestaciones INSS
Desde el apartado de Consulta prestaciones INSS se permite la consulta de tu situación actual en relación con la percepción de prestaciones públicas del Instituto Nacional de la Seguridad Social (INSS).
Una vez accedes a él, se carga un listado con todas ellas, mostrando para cada una los siguientes datos:
- Tipo de prestación. Descripción, pudiendo ser de alguno de los siguientes tipos:
- Protección familiar.
- Jubilación.
- Incapacidad.
- Ingreso Mínimo Vital.
- Nacimiento y Cuidado Menor.
- Gran Invalidez.
- Viudedad.
- Orfandad.
- Favor de Familiares.
- Mejora Estatutaria.
- PF (Prestación Familiar) P. Complementaria.
- Ayuda.
- Subsidio.
- Renta Inserción.
- Menores Guerra.
- Otros.
- Si es o no, contributiva. Todas las prestaciones del Sistema de Seguridad Social, son contributivas con la excepción de la Protección Familiar. La prestación por Nacimiento y cuidado del menor, percibida por la madre biológica puede ser no contributiva. Son no contributivas las gestionadas por las CCAA, las prestaciones de la Junta de Andalucía y las pensiones asistenciales. El resto de prestaciones, en su mayoría son contributivas, aunque en algunos casos no está claramente identificada la característica, por lo que no se informará este campo. Para prestaciones por Nacimiento y cuidado del menor de Pago directo, el importe bruto será el importe que se abonará por todo el subsidio, aunque todavía no se haya pagado. Si se trata de una prestación por Incapacidad Temporal el importe bruto, será el importe que se ha abonado hasta el momento de la consulta. Si hay partes de confirmación capturados, pero no abonados, se calculará el pago y se incluirá en el importe bruto.
- Entidad gestora o entidad que abona la prestación.
- Fecha de hecho causante. En prestaciones de Nacimiento y cuidado del menor, la Fecha Hecho causante, se corresponderá con la Fecha de inicio del descanso. En prestaciones de Incapacidad Temporal, la Fecha Hecho causante, se corresponderá con la fecha de la baja médica.
- Fecha de efecto. No se informará en el caso de prestaciones por Incapacidad Temporal que sólo figuren en la aplicación INCA Pago Delegado, ya sea la prestación en pago directo o delegado.
- Fecha de fin prevista. Se corresponde con la fecha fin del derecho.
- Importe bruto. Se corresponde con el importe de la prestación, incluidos los importes de posibles deducciones más importe de IRPF (si procede). Para todas las prestaciones del Registro de Prestaciones Sociales Públicas (R.P.S.P.) se mostrará el importe mensual de la prestación a fecha de consulta.
- Importe líquido. Se corresponde con el importe de la prestación una vez aplicadas las posibles deducciones, más el importe de IRPF (si procede). En todas las prestaciones ajenas al Sistema de Seguridad Social, el importe líquido coincidirá con el importe bruto, ya que se carece de datos de los posibles descuentos.
- Número de pagas (en caso de ser una única paga, este dato no aparecerá informado).
- Base reguladora. Sólo se devolverá el dato de la Base Reguladora Diaria para la prestación de Incapacidad Temporal en pago delegado en el caso de que esté disponible la información.
- Tipo de pago. Directo o Delegado o No conocido.
Avís legal
El domini d'internet carpetaciudadana.gob.es i tots els subdominis inclosos sota el mateix so de titularitat del Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital - Passeig de la Castellana 162 - 28046 Madrid.
Els continguts, organització i elecció d'enllaços de les pàgines de carpetaciudadana.gob.es han sigut seleccionats i coordinats per la Subdirecció General d'Impuls de la Digitalització de l'Administració de la Secretaria general d'Administració Digital (Secretària d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial).
Es prohibix la reproducció total o parcial dels continguts d'esta web sense citar el seu origen o sol·licitar autorització.
El Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital es reserva el dret a fer canvis en la web, a fi d'actualitzar, corregir, modificar, afegir o eliminar els continguts de la web o del seu disseny.
Preferències
En Preferències podràs seleccionar la teua informació d'interés. Esta informació serà modificable sempre ho desitges i servirà per a oferir-te informació personalitzada de Carpeta Ciutadana sobre la base dels teus interessos.
Si desitges rebre avisos per correu electrònic per a recordar la caducitat de documents, cites concertades, etc., s'haurà d'informar prèviament l'email així com marcar la informació sobre la qual desitges rebre estos avisos.
Podràs informar:
- Situació laboral
- Situació familiar/personal
- Temes d'interés
- Comunitat Autònoma
- Províncies
- Ajuntament
- Telèfon
- Avisos
Mi situación actual
En Resum personal podràs veure un resum de la informació que les Administracions disposen sobre el teu resum personal.
Abans d'accedir, serà necessari marcar un check per a acceptar que es puguen visualitzar els seus continguts. Després de la seua acceptació, podràs exercir el teu dret de supressió de dades de caràcter personal desmarcant eixe mateix check.
Entre les dades que poden aparéixer trobem:
- Identitat
- Residència
- Immobles
- Vehicles
- Educació
Les meues notificacions
En la secció Notificacions de Carpeta Ciutadana pots accedir a les notificacions pendents i realitzar la compareixença electrònica, notificacions realitzades i comunicacions de tots els organismes adscrits al servici de notificacions electròniques de l'Adreça Electrònica Habilitada Única (DEHú).
També podràs accedir a la secció Anuncis del Tauló Edictal Únic (TEU) en el qual es mostra una relació dels anuncis de notificació publicats en el Suplement de notificacions del BOE que incorporen el teu identificador (NIF o NIE).
Per a cadascun dels anuncis de la relació es mostra:
- Data i el número de BOE en el qual estan publicats.
- Títol de l'anunci.
- Departament que ho publica.
- Accés a l'anunci en la pàgina del BOE.
Existix la possibilitat de faig més anuncis en el TEU que no porten incorporat l'identificador (NIF o NIE), per la qual cosa no poden aparéixer en Carpeta Ciutadana.
Estos anuncis publicats en el BOE, a partir de l'1 de juny de 2015, corresponen als anuncis de notificació que realitza qualsevol Administració Pública quan els interessats en un procediment siguen desconeguts, s'ignore el lloc o el mitjà de notificació, o bé, intentada esta no s'haguera pogut practicar.
En la secció de Ajuda per a ciutadans i empreses del TEU pots ampliar esta informació i conéixer els servicis que el TEU oferix.
També et pot interessar:
Els meus escrits i sol·licituds
Els meus escrits i sol·licituds et permet consultar els escrits o sol·licituds (assentaments registrals) presentats en una oficina d'un organisme o administració pública amb destinació a una altra administració o organisme sempre que es digitalitzen i es remeten de manera electrònica. Per exemple, els escrits o sol·licituds presentats al teu Ajuntament amb destinació a l'Administració General de l'Estat.
Per a cada assentament registral, identificat pel número i data de registre, et permet conéixer si ha arribat a l'organisme o administració de destí o està pendent de lliurament. I, en este últim cas, entrant en el detall, es pot consultar l'oficina on es troba i la data de l'última actualització.
Per defecte, es consulten els últims 30 dies. Encara que accedint a les opcions de busca es permet buscar un altre període o buscar per número de registre.
Consultar documents per CSV
El Codi Segur de Verificació (CSV) es:
- Un codi únic que identifica un document electrònic.
- Garantix la integritat del document mitjançant l'acarament en la seu electrònica del Punt d'Accés General o en la pròpia Carpeta.
Este codi se sol imprimir al peu de pàgina dels documents electrònics.
En Consulta de documents per CSV es poden acarar els documents electrònics dels següents organismes/aplicacions:
En Ministeris i Organismes de l'Administració General de l'Estat
- Ministeri de Cultura i Esport, els generats per:
- Institut Cinematografia i de les Arts audiovisuals
- Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública, els generats per:
- Direcció General d'Innovació i Competitivitat
- Direcció General d'Investigació Científica i Tècnica
- Secretària General de Ciència, Tecnologia i Innovació
- Carpeta Ciudadana
- Ministeri d'Educació i Formació Professional, els generats per:
- Subdirecció General de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions (SGTIC)
- Seu electrònica Educació
- Ministeri d'Indústria Comerç i Turisme
- Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana
- Ministeri d'Hisenda, los generados por:
- Agencia Tributaria (AEAT)
- Ministeri de l'Interior, els generats per:
- Sotssecretaria de l'Interior
- Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
- Ministeri de Política Territorial i Funció Pública, els generats per:
- Secretaria d'Estat de Funció Pública: Estrangeria, ORVE i Portal Funciona
- Ministeri de Treball i Economia Social
- Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions
En Comunitats Autònomes
- Comunitat Autònoma de Canàries
- Diputació Provincial de Jaén
- Generalitat Valenciana
- Govern de Cantàbria
- Govern de La Rioja
- Govern de les illes Balears
- Junta d'Andalusia
- Junta de Castella i Lleó
- Govern de Cantàbria els generats per
- Conselleria de Presidència i Justícia
- at de Catalunya, els generats per Consorci Administració Oberta de Catalunya
En Entitats Locals
- Ajuntament de Alcolea
- Ajuntament de Berritzegunea
Política de Privacitat del servici "Mi Carpeta Ciudadana"
Per favor, com a usuari del servei "Mi Carpeta Ciudadana" (d'ara endavant MI CARPETA CIUDADANA), llig detingudament aquesta política de privacitat. En ella podràs trobar tota la informació sobre les dades que es recullen sobre tu, com s'utilitzen i quin control tens sobre elles.
1. Qui és el responsable del tractament de les teues dades com a usuari de MI CARPETA CIUDADANA?
El Responsable del tractament de les teues dades com a usuari de MI CARPETA CIUDADANA és:
- Nom: Secretaria General d'Administració Digital (d'ara endavant, la SGAD).
- Delegat de Protecció de Dades: dpd@digital.gob.es
- Adreça DPD: Carrer Poeta Joan Maragall, 41, planta 12, 28046 Madrid
L'entitat responsable del servei "Mi Carpeta Ciudadana" és la Secretaria General d'Administració Digital, òrgan directiu dependent de la Secretaria d'Estat de Funció Pública del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública.
2. Quines dades tractem sobre tu?
La informació que tractem sobre tu com a Responsable de Tractament procedeix de les dades personals que ens pots proporcionar a través de serveis externs o de les dades personals que provenen d'altres Responsables de tractament.
Les dades relatives a la teua persona que es tracten a “Mi Carpeta Ciudadana” pertanyen a les següents tipologies:
- Dades d'identificació o de contacte: nom, cognoms, DNI, adreça postal o correu electrònic, entre d'altres.
- Dades d'identificació del teu dispositiu.
- Dades relatives a la teua ciutadania i residència: quina és la teua comunitat autònoma, província o municipi, dades del padró municipal, etc.
- Dades relatives a propers esdeveniments i cites que has concertat amb els Organismes Públics integrats en “Mi Carpeta Ciudadana”.
- Dades relatives al camp educatiu: títols obtinguts, beques i ajudes d'estudi, etc.
- Dades de salut i del camp dels serveis socials: certificats de discapacitat, grau, situació de dependència, prestacions, ajudes, etc.
- Dades professionals i de jubilació: situació laboral, demanda d'ocupació, vida laboral, prestacions, sol·licitud de jubilació, etc.
- Dades d'habitatge i urbanisme: béns immobles rústics o urbans, registre cadastral, etc.
- Dades de vehicles i transports: vehicles de la teua propietat, permís de conduir, punts del teu carnet, etc.
- Dades sobre notificacions emeses de les quals sigues l'interessat: dades procedents del Tauler Edictal Únic del BOE (TEU), com ara les relatives a l'òrgan/departament emissor de la notificació i data de publicació.
- Dades d'un registre públic: número, oficina d'origen/destí, data d'inscripció, dades de l'interessat, estat, etc.
A més, per facilitar l'accés a l'aplicació mòbil, l'usuari pot habilitar opcionalment els mecanismes d'autenticació biomètrics proporcionats per les diferents plataformes mòbils (iOS, Android...) que gestionen i emmagatzemen al teu dispositiu mòbil les teues dades d'identificació biomètrica, com ara el reconeixement facial o la impressió digital.
La resta d'informació, com ara la informació que pugui ser necessària per a l'obtenció de les teues dades per a la generació d'algun justificant, procedeix de fonts externes i serà tractada adequadament per cadascun dels Responsables de Tractament. La SGAD és l'encarregada del tractament d'aquestes dades personals.
3. Com obté “Mi Carpeta Ciudadana” les teues dades i d'on provenen?
Les dades personals s'obtenen a través d'altres Administracions Públiques per a les quals la SGAD és l'Encargat de tractament.
4. Quina és la base jurídica per al tractament de les teues dades?
Els tractaments de dades personals que es poden realitzar mitjançant el servei “Mi Carpeta Ciudadana” basen la seva licitud en:
- L'interessat ha donat el seu consentiment d'acord amb l'article 6.1.a) del RGPD. Té dret a retirar en qualsevol moment el seu consentiment, si bé aquesta retirada no afectarà la licitud del tractament basada en el consentiment previ a la seva retirada. La persona interessada dóna el seu consentiment associat a les següents dades: configuració de preferència de la privadesa, configuració d'avisos i resum personal.
- Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al Responsable del tractament d'acord amb l'article 6.1.e) del RGPD.
A més, us informem que la normativa aplicable als tractaments oferts és la següent.
- Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
- Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
- Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades (Reglament General de Protecció de Dades).
- Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.
- Reial decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat.
5. Per a què i per què utilitzem les teues dades?
La informació i les dades recollides a “Mi Carpeta Ciudadana” seran tractades únicament amb l'objectiu d'oferir-te el servei corresponent. A tal efecte, utilitzem les teues dades per oferir-te els següents serveis:
- Rebre avisos (sempre que prestes el teu consentiment previ) al teu correu electrònic o notificacions PUSH (si fas servir l'APP mòbil) quan tingues una cita prèvia amb alguna Administració Pública o algun esdeveniment que siga del teu interès.
- Possibilitat d'adaptar la presentació de “Mi Carpeta Ciudadana” d'acord amb les teues preferències.
- Presentar-te directament les teues dades sense necessitat de tornar a consultar-les cada vegada que accedisques a “Mi Carpeta Ciudadana”.
L'objectiu del tractament de “Mi Carpeta Ciudadana” és facilitar la teua relació amb les Administracions Públiques, oferint-te en un únic accés informació personalitzada sobre la teua relació amb aquestes i els seus organismes públics i entitats vinculades o dependents. A més, si decideixes utilitzar l'assistent conversacional, tractarem les teues dades amb l'objectiu de facilitar-te una cerca ràpida de la informació, avisos, justificants o altres dades que sol·licites i que estiguen disponibles a través del servei de “Mi Carpeta Ciudadana”.
6. Durant quant temps emmagatzemem les teues dades?
El període de conservació dependrà de la tipologia de dades:
- Pel que fa a la informació relacionada amb la secció "Resum personal" del lloc web, s'eliminarà automàticament si no accedeixes a "Mi Carpeta Ciudadana" durant un període de 3 mesos. No obstant això, pots retirar el teu consentiment en qualsevol moment, i aquesta informació no s'emmagatzemarà. A través de l'APP, es realitzarà una consulta cada vegada que accedeixis a "Mi Carpeta Ciudadana"; tanmateix, aquesta informació no es mostrarà des del lloc web.
- Les dades tractades a "Properes activitats" s'emmagatzemaran durant un període màxim de dos anys des del teu últim accés al servei.
- Pel que fa a les dades relatives a les altres seccions ("Els meus temes", "Els meus expedients", "Les meves notificacions" i "Els meus escrits i sol·licituds presentades"), aquestes no s'emmagatzemen; només es presenten des del moment que fas la consulta o sol·licitud de les mateixes (fent clic a aquesta secció).
- Les dades tractades mitjançant l'ús de l'assistent conversacional s'eliminen automàticament quan la teva sessió finalitza o quan transcorren, com a mínim, 30 minuts d'inactivitat al xat.
- Pel que fa a la informació relativa a la configuració d'avisos, recents, favorits i la foto personal, les dades proporcionades s'emmagatzemaran durant un període màxim de dos anys comptats des del teu últim accés al servei.
7. Qui té accés a les teues dades?
Només tu tens accés a les teues dades. No obstant això, en determinats casos (per exemple, per resoldre una incidència o consulta que ens planteges), és possible que necessitem accedir a les dades estrictament necessàries per tal de resoldre la incidència o donar resposta a la teua consulta.
8. Quins són els teus drets i com pots controlar les teues dades?
La normativa et atorga una sèrie de drets en relació amb les dades i informació que tractem sobre tu. Concretament, els drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de dades, limitació i oposició al seu tractament.
Per a aquells dades en què la SGAD és Responsable del tractament, podràs exercir els drets establits en l'article 15 i següents del RGPD, en qualsevol moment i de forma gratuïta, enviant un correu electrònic a protecciondatos.sgad@correo.gob.es o mitjançant l'enviament de correu postal a l'adreça Calle del Mármol, 2, 28005 Madrid.
Pots consultar l'abast i detall complet d'aquests drets a la pàgina web de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) .
També tens dret a reclamar davant el Delegat de Protecció de Dades del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública, bé a través del correu electrònic dpd@digital.gob.es o mitjançant l'enviament de correu postal a l'adreça Calle Poeta Joan Maragall, 41, planta 12, 28046 Madrid.
Per a la informació tractada per la SGAD procedent d'altres Administracions Públiques, és a dir, quan la SGAD és Encargat de tractament, aquests drets s'exerciran amb el Responsable de Tractament en cada cas. Tota la informació relativa al tractament de les teues dades personals està disponible en el següent enllaç del Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital: https://portal.mineco.gob.es/RecursosArticulo/mineco/ministerio/ficheros/RAT_TDFP.pdf.
A part de tot l'anterior, et correspon en tot moment el dret a presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es/).
9. Com protegim les teues dades?
La SGAD garanteix la seguretat, el secret i la confidencialitat dels teus dades, comunicacions i informació personal, i ha adoptat les mesures de seguretat i mitjans tècnics més exigents i robusts per evitar la seva pèrdua, mal ús o accés sense la teua autorització.
Les mesures de seguretat implantades es corresponen amb les previstes en l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat.
A més, ens comprometem a actuar amb rapidesa i responsabilitat en cas que la seguretat dels teus dades pugui estar en perill, i a informar-te si fos rellevant. Hi ha protocols de gestió d'incidents de seguretat i de violacions de seguretat de dades personals, que inclouen les notificacions a les autoritats de supervisió i als usuaris en els casos previstos per la legislació.
Finalment, t'informem que tant l'emmagatzematge com la resta de les activitats de tractament dels teus dades estaran sempre ubicades dins de la Unió Europea.
10. Bretxes de seguretat
Si tens coneixement de l'existència d'una bretxa de seguretat per la qual la SGAD és Responsable del tractament dels teus dades personals, si us plau, envia un correu electrònic a la següent adreça: protecciondatos.sgad@correo.gob.es.
Accessibilitat Web
El Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública - Secretaria General d'Administració Digital s'ha compromés a fer accessible el lloc web "Mi Carpeta Ciudadana" de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic .
La present declaració d'accessibilitat s'aplica al lloc web "Mi Carpeta Ciudadana", dominio carpetaciudadana.gob.es.
Situació de compliment
Este lloc web és parcialmente conforme amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic a causa de les excepcions i a la falta de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.
Contingut no accessible
El contingut que s'arreplega a continuació no és accessible pel següent:
- Falta de conformitat amb l'RD 1112/2018
Existixen documents PDF, descarregats a través del lloc web, que no complixen amb la normativa.
- Càrrega desproporcionada
No aplica.
Preparació de la present declaració d'accessibilitat.
La present declaració va ser preparada el 30 de juny de 2022.
El mètode emprat per a preparar la declaració ha sigut una autoavaluació duta a terme per la Secretaria General d'Administració Digital (SGAD).
Última revisió de la declaració: 30 de juny de 2022.
Observacions i dades de contacte
Pot realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018) com per exemple:
- Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'este lloc web.
- Transmetre unes altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat del lloc web.
A través del següent Formulari de contacte.
Pot presentar:
- Una Queixa relativa al compliment dels requisits del RD 1112/2018 o
- Una Sol·licitud d'Informació accesible relativa a:
- Continguts que están exclosos del àmbit d'aplicació del RD 1112/2018 segons el que s'establix per l'article 3, apartat 4
- Continguts que están exempts del compliment dels requisits d'accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.
En la Sol·licitud d'informació accessible, s'ha de concretar, amb tota claredat, els fets, raons i petició que permeten constatar que es tracta d'una sol·licitud raonable i legítima.
A través de la Instància Genèrica de la Seu electrònica del Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública , així com de la resta d'opcions arreplegades en la Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les comunicacions, queixes i sol·licituds d'informació accessible seran rebudes i tractades per la Secretaria General d'Administració Digital.
Procediment d'aplicació
Si una vegada realitzada una sol·licitud d’informació accessible o una queixa, aquesta haguera sigut desestimada, no s’estiguera d’acord amb la decisió adoptada, o la resposta no complira els requisits contemplats en l’article 12.5, la persona interessada podrà iniciar una reclamació. Igualment, es podrà iniciar una reclamació en el cas que haja transcorregut el termini de vint dies hàbils sense haver obtingut resposta.
La reclamació pot ser presentada a través de la Instància Genèrica de la Seu electrònica del Ministeri per a la Transformació Digital i la Funció Pública, així com en la resta d’opcions recollides en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les reclamacions seran rebudes i tractades per la Subdirecció General d’Inspecció de Serveis del Ministeri per a la Transformació Digital i la Funció Pública.
Accessibilitat aplicació mòbil
El Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública - Secretaria General d'Administració Digital s'ha compromés a fer accessible l'aplicació mòbil "Mi Carpeta Ciudadana" de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic .
La present declaració d'accessibilitat s'aplica a l'aplicació per a dispositius mòbils:
- “Mi carpeta ciudadana” per a sistema operatiu Android 7 (API 24) o posterior.
- “Mi carpeta ciudadana” per a sistema operatiu iOS 13.0 o posterior.
Situació de compliment
Esta aplicació és parcialment conforme amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic a causa de les excepcions i a la falta de conformitat dels aspectes que s'indiquen a continuació.
Contingut no accessible
El contingut que s'arreplega a continuació no és accessible pel següent:
- Falta de conformitat amb l'RD 1112/2018
- Per a sistema operatiu Android
Existixen documents PDF, descarregats a través de l'aplicació, que no complixen amb la normativa.
- Per a sistema operatiu iOS
Existixen documents PDF, descarregats a través de l'aplicació, que no complixen amb la normativa.
- Càrrega desproporcionada
No aplica.
Preparació de la present declaració d'accessibilitat.
La present declaració va ser preparada el 30 de novembre de 2021.
El mètode emprat per a preparar la declaració ha sigut una autoavaluació duta a terme per la Secretaria General d'Administració Digital (SGAD).
Última revisió de la declaració: 30 de novembre de 2021.
Observacions i dades de contacte
Pot realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 11 RD) com, per exemple:
- informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'esta aplicació mòbil.
- transmetre unes altres dificultats d'accés al contingut.
- formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat d'esta aplicació mòbil.
Les comunicacions seran rebudes i tractades per la Secretaria General d'Administració Digital.
También pot sol·licitar en format accessible información que no complisca amb els requisits d'accessibilitat bé per estar exclosa, bé per estar exempta per càrrega desproporcionada; o formular una queixa per incompliment dels requisits d'accessibilitat, a través del Formulari per a sol·licitar informació accessible i exposar queixes en matèria d'accessibilitat.
Procediment d'aplicació
A través d'este procediment podrà iniciar una reclamació per a conéixer i oposar-se als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar d'acord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es considera que la resposta no complix amb els requisits exigits.
Versió de l'aplicació
La versió actualment visible de esta aplicació mòbil és de 15 de desembre de 2021. Es va realitzar una revisió del nivell d'accessibilitat al novembre de 2021, sense haver-se produït canvis que afecten l'accessibilitat des de llavors.
Política d'accessibilitat
En compliment dels principis d'accessibilitat i disseny universal, el Ministeri per a la Transformació Digital i la Funció Pública - Secretaria General d'Administració Digital treballa per garantir que la ciutadania –amb especial atenció a les persones amb algun tipus de discapacitat i persones majors–, que es relacionen amb ella a través d'Internet, puguen accedir a la informació i els serveis electrònics en igualtat de condicions, amb independència de les seues circumstàncies personals, mitjans o coneixements. És a dir, que puguen navegar sense trobar dificultats d'accés per aquest lloc web.
Estàndards i normativa
La política d'accessibilitat aplicada pel Ministeri per a la Transformació Digital i la Funció Pública - Secretaria General d'Administració Digital està en línia amb les exigències del "Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic".
Característiques de visualització
L'aplicació per a dispositius mòbils està optimitzada per a dispositius mòbils intel·ligents (telèfons intel·ligents i tauletes) i permet tant l'orientació vertical com l'horitzontal.
Compromís amb l'accessibilitat
Malgrat l'esforç realitzat pel Ministeri per a la Transformació Digital i la Funció Pública - Secretaria General d'Administració Digital, podria existir algun contingut que no complisca les pautes d'accessibilitat exigibles. Si vosté trobava alguna pantalla, pàgina, document o formulari que no complisca amb el que s'estableix, o al qual no puga accedir correctament, o bé desitjara formular qualsevol suggeriment, per favor, faça'ns-ho saber mitjançant l'emplenament i enviament del següent formulari: Formulari per a sol·licitar informació accessible i exposar queixes en matèria d'accessibilitat.
Condicions d'ús de Mi Carpeta Ciudadana
En ACCEDIR AL SERVICI DE MI CARPETA CIUDADANA, DISPONIBLE EN L'ADREÇA ELECTRÒNICA CARPETACIUDADANA.GOB.ES, O EN APLICACIÓ MÒBIL, MANIFESTES QUE HAS LLEGIT I ACCEPTES ESTES CONDICIONS D'ÚS I LA POLÍTICA DE PRIVACITAT. ACÍ S'ARREPLEGA TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA ALS TEUS DRETS I OBLIGACIONS COM A USUARI D'ESTE SERVICI.
1. Què és Mi Carpeta Ciudadana?
El servici de Mi Carpeta Ciudadana (d'ara en avant MI CARPETA CIUDADANA), disponible en l'adreça electrònica https://carpetaciudadana.gob.es, és un servici que facilita als ciutadans la seua relació amb les Administracions Públiques. Oferix als ciutadans (d'ara en avant, individualment, l'"USUARI" i conjuntament els "USUARIS") en un únic punt d'accés, informació personalitzada sobre la seua relació amb les diferents Administracions Públiques:
-
Informació existent en els registres bàsics de les Administracions Públiques adherides al servici en relació a diferents àmbits, com poden ser: educatiu, domicili de residència, d'identificació, de trànsit, de prestacions, entre altres. Permetent obtindre certificacions exigides per la normativa.
-
Permetre el seguiment dels teus tràmits administratius amb les diferents administracions adherides al servici.
-
Les sol·licituds i escrits obtinguts mitjançant consultes al Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR), que permet l'intercanvi de seients electrònics de registre entre les Administracions Públiques.
AVISO IMPORTANTE: El USUARIO queda informado de que en CARPETA CIUDADANA se muestra la información del usuario que las Administraciones Públicas adheridas al servicio proporcionan.
2. Ús i Accés a MI CARPETA CIUDADANA
Per a l'accés al servici de MI CARPETA CIUDADANA, no es requerix estar registrat com a USUARI, únicament és suficient amb disposar d'una identificació electrònica. Per tant, l'accés a Mi Carpeta Ciudadana implica que has de disposar d'un dels següents sistemes:
- DNI electrònic.
- Certificat electrònic qualificat de firma electrònica expedit per un prestador inclòs en la Llista de Prestadors de Servicis Electrònics de Confiança, que manté la Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial.
- Cl@ve PIN.
- Cl@ve Permanent.
L'USUARI accepta sense reserva el contingut de les presents CONDICIONS D'ÚS. En conseqüència, l'USUARI haurà de llegir detingudament les mateixes abans de l'accés de MI CARPETA CIUDADANA i de l'ús de qualsevol de les seues funcionalitats.
L'ús del servici de Mi Carpeta Ciudadana és gratuït, lliure i voluntari per a l'USUARI.
Queda prohibit el subministrament de dades falses i, per tant, l'USUARI haurà d'identificar-se amb les seues dades reals.
3. Seguretat i privacitat
Les mesures de seguretat implementades es corresponen amb les previstes en l'Annex II (Mesures de seguretat) del Reial decret 3/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica.
T'informem que les teues dades personals seran tractats conforme al que s'establix en la Política de Privacitat de MI CARPETA CIUDADANA, el contingut íntegre del qual es pot consultar en el següent enllaç: https://masinformacioncarpeta.carpetaciudadana.gob.es/infocc/es/masInformacion.html?tabId=16 .
Tota la informació s'arreplega amb finalitats estrictament de millorar el servici i l'experiència d'usuari en la relació de l'USUARI amb les Administracions Públiques, en els termes descrits en la Política de Privacitat.
4. Propietat intel·lectual i industrial
El Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública és el propietari i TITULAR de tots els drets de propietat intel·lectual i industrial relatius al servici de CARPETA CIUDADANA.
Els textos, dissenys, imatges, bases de dades, logos, estructura, marques i altres elements de Carpeta Ciudadana estan protegits per les lleis i els tractats internacionals sobre propietat intel·lectual i industrial. Qualsevol reproducció, transmissió, adaptació, traducció, modificació, comunicació al públic, o qualsevol extracció de tot o part del contingut d'este lloc, efectuada de qualsevol forma o per qualsevol mitjà, electrònic, mecànic i altre, estan estrictament prohibits excepte autorització prèvia per escrit del seu corresponent TITULAR o subjecció, de tals continguts, a llicències Creative Common, i en este cas estaran permesos els usos que emparen estes llicències segons la modalitat d'aplicació en cada cas.
La legitimitat dels drets de propietat intel·lectual i industrial corresponents als convenis aportats per tercers és de l'exclusiva responsabilitat d'estos.
A l'efecte de preservar els possibles drets de propietat intel·lectual, en el cas que qualsevol USUARI o un tercer considere que s'ha produït una violació dels seus legítims drets per la introducció d'un determinat contingut en CARPETA CIUDADANA, haurà de notificar esta circumstància, per escrit, al TITULAR.
5. Responsabilitat i obligacions
MI CARPETA CIUDADANA s'oferix dedicant els millors esforços per a garantir la seua qualitat i evitar errors i, si és el cas, reparar-los o actualitzar-los #al més prompte possible. Igualment, els USUARIS accepten que el servici puga veure's interromput quan siga necessari per labors de manteniment, el TITULAR en tot cas, es compromet al fet que la duració dels temps d'interrupció siga l'estrictament imprescindible.
MI CARPETA CIUDADANA oferix informació de l'usuari obtinguda de diferents Administracions Públiques i els seus Organismes Públics i Entitats vinculades o dependents. En estes circumstàncies, el TITULAR no garantix ni es fa responsable, en cap cas ni circumstància de l'actualització, exactitud, exhaustivitat, pertinència o actualitat de la informació oferida per tercers.
Com a USUARI de MI CARPETA CIUDADANA:
- Custodiar les seues credencials d'USUARI amb diligència, impedint l'accés de terceres persones no autoritzades als mateixos i per tant assegurant la seua confidencialitat.
- Notificar al TITULAR amb caràcter immediat qualsevol indici de l'existència d'una violació en la seguretat de MI CARPETA CIUDADANA, d'usos inapropiats o prohibits dels servicis prestats des d'esta, o de fallades de seguretat de qualsevol índole.
- Fer bon ús dels continguts, informació i servicis prestats des d'o a través de MI CARPETA CIUDADANA, conforme a la llei, la bona fe i als bons costums generalment acceptades, comprometent-se expressament a:
- Abstindre's de realitzar pràctiques o usos dels servicis amb finalitats il·lícits, fraudulents, lesius de drets o interessos del TITULAR o de tercers, infractors de les normes contingudes en el present document.
- Abstindre's de realitzar qualsevol tipus d'acció que poguera inutilitzar, sobrecarregar o danyar sistemes, equips o servicis de MI CARPETA CIUDADANA o accessibles directament o indirectament a través d'esta.
- Respectar els drets de propietat intel·lectual i industrial del TITULAR i de tercers sobre els continguts, informació i servicis prestats des d'o a través de MI CARPETA CIUDADANA, abstenint-se amb caràcter general de copiar, distribuir, reproduir o comunicar en cap forma els mateixos a tercers, de no mediar autorització expressa i per escrit del TITULAR o dels titulars d'estos drets.
- No proporcionar informació personal falsa en MI CARPETA CIUDADANA, sent l'únic responsable de la comunicació real i veraç de les seues dades personals.
- No suplantar la personalitat d'un tercer sense la seua autorització.
Com a USUARI de MI CARPETA CIUDADANA, tu eres l'únic responsable de l'ús que decidisques realitzar dels seus servicis.
El TITULAR no serà responsable en cap cas de l'ús indegut de MI CARPETA CIUDADANA i de la informació oferida a través d'ella, sent l'USUARI l'únic responsable pels danys i perjuís que pogueren derivar-se d'un mal ús d'estos o de la infracció del que es disposa en les presents condicions en què puga incórrer. L'USUARI es compromet a mantindre indemne al TITULAR enfront de les reclamacions o sancions que poguera rebre de tercers, ja siguen particulars o entitats públiques o privades, per raó d'estes infraccions, així com enfront dels danys i perjuís de tota mena que puga patir a conseqüència d'estes.
En qualsevol cas, el TITULAR es reserva el dret de, en qualsevol moment i sense necessitat de previ avís, modificar o eliminar el contingut, estructura, disseny, servicis i condicions d'accés i/o ús d'este lloc, sempre que ho estime oportú, sempre que este canvi no afecte els principis i drets de protecció de dades, així com el dret interpretar les presents condicions, en quantes qüestions poguera plantejar la seua aplicació.
Així mateix, queda prohibida la reproducció, distribució, transmissió, adaptació o modificació, per qualsevol mitjà i en qualsevol forma, dels continguts de MI CARPETA CIUDADANA o els seus cursos (textos, dissenys, gràfics, informacions, bases de dades, arxius de so i/o imatge, logos i altres elements d'estos llocs), excepte autorització prèvia dels seus legítims titulars o quan així resulte permés per la llicència Creative Commons que si és el cas siga aplicable als continguts o per la normativa vigent aplicable.
L'enumeració anterior té mer caràcter enunciatiu i no és, en cap cas, exclusiu ni excloent en cap dels seus punts. En tots els supòsits, El TITULAR EXCLOU QUALSEVOL RESPONSABILITAT PELS DANYS I PERJUÍS DE QUALSEVOL NATURALESA DERIVATS DIRECTAMENT O INDIRECTAMENT DELS MATEIXOS I DE QUALSSEVOL ALTRES NO ESPECIFICATS D'ANÀLOGUES CARACTERISTICAS.
6. Enllaços
MI CARPETA CIUDADANA inclou dins dels seus continguts enllaços amb llocs pertanyents i/o gestionats per altres Administracions Públiques i/o Organismes Públics a fi d'oferir a l'USUARI informació personalitzada en la seua relació amb les administracions públiques.
El TIULAR no assumix cap responsabilitat derivada de l'existència d'enllaços entre els continguts de MI CARPETA CIUDADANA i contingut situats fora dels mateixos o de qualsevol altra menció de continguts externs a este lloc, exceptuant aquelles responsabilitats establides en la normativa de protecció de dades. Tals enllaços o mencions tenen una finalitat exclusivament de facilitar la relació de l'USUARI amb les administracions públiques.
7. Enllaços
Els portals web i/o seus electròniques que establisquen un enllaç amb MI CARPETA CIUDADANA hauran de tindre en compte:
- L'existència d'un enllaç entre una pàgina web i MI CARPETA CIUDADANA no implica l'existència de relacions entre el TITULAR i el propietari d'eixa pàgina, ni l'acceptació i aprovació dels seus continguts i servicis.
- En cap cas es podrà donar a entendre que el TITULAR autoritza l'enllaç o que ha supervisat o assumit de qualsevol forma els servicis o continguts oferits per la web des de la qual es produïx l'enllaç.
- No es podran realitzar manifestacions o referències falses, incorrectes o inexactes sobre les pàgines i servicis del TITULAR.
- No es podran incloure continguts contraris als drets de tercers, ni contraris a la moral i els bons costums acceptats, ni continguts o informacions il·lícites, en la pàgina web des de la qual s'establisca l'enllaç.
Es prohibix explícitament la creació de qualsevol tipus de navegador, programa, browser o border environment sobre les pàgines de MI CARPETA CIUDADANA.
8. Navegadors, cookies i JavaScript
Per raons de seguretat, el TITULAR només garantix el correcte funcionament de MI CARPETA CIUDADANA amb navegadors compatibles amb HTML5 les versions dels quals estan suportades pels seus propis fabricants a cada moment.
L'ús de navegadors no compatibles amb HTML5 o de versions no suportades pels seus propis fabricadors podria permetre l'accés a MI CARPETA CIUDADANA, però no es garantix la visualització de tot el contingut o disponibilitat de totes les funcionalitats. Poden descarregar-se les actualitzacions dels navegadors en les pàgines web dels proveïdors d'estos programes.
Per al correcte funcionament de MI CARPETA CIUDADANA es requerix que el navegador tinga habilitat l'ús de JavaScript i de cookies (veure política de privacitat, https://masinformacioncarpeta.carpetaciudadana.gob.es/infocc/es/masInformacion.html?tabId=16 ).
9. Llei Aplicable i Fur
Les presents condicions d'ús es regiran i interpretaran en tots i cadascun dels seus extrems per la Llei Espanyola. En aquells casos en els quals la normativa vigent no preveja l'obligació de sotmetre's a un fur o legislació determinat, el TITULAR i els USUARIS, amb renúncia a qualsevol altre fur que poguera correspondre'ls, se sotmeten als jutjats i tribunals de Madrid capital (Espanya).
10. Informació corporativa i contacte
Adreça: Carrer Mármol 2, 3ª planta- Madrid.
El suport a l'USUARI en cas d'incidències i/o reclamacions serà en línia i atés #al més prompte possible a través del formulari específic creat a este efecte (https://centrodeservicios.redsara.es/ayuda/consulta/CarpetaCiudadana ).
Preguntes freqüents
Acceso a Carpeta Ciudadana
Almacenamiento de datos del usuario
Error de información de un servicio/expediente
¿En qué consistió el programa piloto de Mi Carpeta Ciudadana?
El pasado 14 de septiembre de 2022 se publicó la versión BETA de Mi Carpeta Ciudadana. Ésta había sido renovada con nuevos servicios de consulta de datos, una agenda personal con citas previas de las administraciones y con un asistente personal en el portal web. Pero como principal novedad destacada se incluía por primera vez una aplicación móvil disponible en los principales mercados de aplicaciones. .
Desde el 14 de septiembre hasta el 31 de octubre se habilitaron mecanismos de feedback y mantuvieron diferentes reuniones con actores de interés, a través de las cuales se recibieron multitud de aportaciones y valoraciones positivas.
El programa piloto concluyó el pasado 14 de diciembre de 2022 con la publicación de la primera versión oficial que atendía ya las primeras demandas de la ciudadanía. El detalle de este programa y sus actuaciones se recogen en el documento de conclusiones del Programa Piloto.
Dada la buena acogida de la ciudadanía y la cantidad de aportaciones realizadas se ha decidido mantener activos los mecanismos de remisión de aportaciones y sugerencias con el objetivo de continuar mejorando la solución y acercando aún más la administración a la ciudadanía.
¿Quién puede participar?
Cualquier persona, asociación o institución interesada en mejorar Mi Carpeta Ciudadana puede remitir sus comentarios.
¿Cómo puedo enviar mis comentarios?
Tanto la web como la aplicación móvil te invitará en diferentes ocasiones a enviar tus comentarios.
En la APP este formulario estará siempre disponible en la pestaña “Ajustes”. También puedes acceder directamente a este formulario específico para las APPs .
En el caso de la aplicación web, dispones de este formulario de contacto específico para la Web .
También nos interesa especialmente que nos des tus comentarios con respecto a los mecanismos de acceso y alta. Como tu experiencia puede ser distinta en la web y en las APPs te preguntaremos sobre ello en cada formulario.
¿Cómo evolucionará Mi Carpeta Ciudadana?
Mi Carpeta Ciudadana es un proyecto vivo, que irá incorporando nuevos servicios y especialmente nuevos organismos de la administración que proveerán información a través de esos servicios.
Puedes consultar su concreta para los próximos meses, diseñada a partir de vuestros comentarios y sugerencias.